Wspólne wartości i cele
Obie firmy – Colian i Gubor – łączy nie tylko długoletnia tradycja, ale też podobne podejście do prowadzenia biznesu: oparte na rodzinnych wartościach, zaufaniu i partnerskiej współpracy.
Jak podkreśla Jan Kolański, prezes Grupy Colian, fuzja to szansa na wykorzystanie potencjału w obszarze innowacji, logistyki i zakupów.
Połączenie zaawansowanych procesów pozwoli jeszcze lepiej odpowiadać na zwiększające się potrzeby naszych klientów, dla których zróżnicowana i wysokiej jakości oferta stanowi podstawę efektywnej współpracy. Fakt, że obie firmy kierują się rodzinnymi wartościami oraz stawiają na partnerskie relacje, utwierdza mnie w przekonaniu, że jest to bardzo dobry krok dla obu stron - zacytowano na profilu LinkedIn Grupy Colian słowa prezesa Jana Kolańskiego.
Polska centrum słodkiego eksportu
Nowa organizacja obejmuje 12 zakładów produkcyjnych – w Polsce, Niemczech i Irlandii – a produkty marek Colian trafiają już dziś do blisko 70 krajów. Dzięki fuzji firma zyskuje nowe rynki, know-how i skalę, które umożliwią dalszy rozwój na europejskim rynku słodyczy.
To także szansa na tworzenie nowych miejsc pracy i rozwój karier w międzynarodowym środowisku, przy jednoczesnym zachowaniu silnej tożsamości Colianu jako polskiej firmy rodzinnej.
