Dla przedsiębiorców, którzy planują lub właśnie rozpoczęli eksport w swojej firmie, Akademia PARP przygotowała nowe szkolenie „ABC Eksportera”. W szkoleniu znajdziemy prosto wyjaśnione i wzbogacone przykładami, najważniejsze zagadnienie z zakresu eksportowania towarów i usług w małej firmie.
Przeczytaj też: Szkolenie PARP. Jak ocenić wiarygodność przedsiębiorstwa?
- Szansą dla małych dostawców są niszowe, nietypowe produkty oraz niestandardowe kanały dotarcia. Ze szkolenia „ABC Eksportera_” dowiemy się jak przygotować oraz rozpocząć eksportowanie towarów i usług. Ale bądźmy czujni i dokładnie weryfikujmy wiarygodność przedsiębiorstw, z którymi chcemy współpracować – dodaje Aneta Grzyb-Hejduk, _ekspert ds. szkoleń Akademii PARP.
Czytaj: Wsparcie dla mikroprzedsiębiorstw 2011. Kujawsko-pomorskie firmy otrzymają profesjonalną pomoc
Kurs składa się z siedmiu modułów. Pierwsze trzy oraz moduł piąty są już dostępne. Na początek zastanowimy się, na czym właściwie polega eksport i w jaki sposób można zabrać się do sprzedaży za granicą. W module drugim znajdziemy wiedzę niezbędną do określenia, czy nasza firma jest gotowa do eksportowania oraz czy ma odpowiedni produkt. Nauczymy się jak napisać plan, zebrać informacje i wybrać rynek oraz zorganizować eksport wewnątrz firmy. Moduł trzeci to marketing. Dowiemy się, jak wykorzystać badania marketingowe i wyciągnąć z nich wnioski.
Na portalu [b]www.akademiaparp.gov.pl znajduje się aż 30 szkoleń w pięciu zakresach tematycznych.[/b]
(TIK)
