
BANK POCZTOWY
Planowana przerwa w dostępie do usług Banku Pocztowego.
W związku z planowanymi pracami technicznymi od poniedziałku 13.06.2022 od godz. 22:00, do wtorku 14.06.2022 do godz. 03:00, mogą wystąpić problemy ze składaniem wniosków kontaktowych oraz o produkty Banku Pocztowego.

GETIN BANK
W nocy z soboty na niedzielę (11 na 12 czerwca) od godziny 23:50 do 6:00 prowadzone będą prace techniczne. W tym czasie nie będzie można zalogować się do bankowości mobilnej i internetowej.
Przepraszamy za utrudnienia - czytamy w komunikacie opublikowanym przez Zespół Getin Banku.

CREDIT AGRICOLE
W nocy z soboty na niedzielę (11-12.06), od 00:00 do 7:00 nie będą dostępne:
- serwisy CA24 (eBank, mobilny, tekstowy),
- automatyczny serwis telefoniczny IVR,
- płatności internetowe Przelew Online,
- BLIK.
W tym czasie klienci nie będą też dostawać powiadomień SMS o wykonanej transakcji kartą.
Na infolinii wyłącznie będzie możliwość zastrzeżenia kartę.
Wpłacona gotówka we wpłatomacie zostanie zaksięgowana dopiero po zakończeniu przerwy.
- Jeśli planujesz przelewy, zrób je wcześniej - czytamy w komunikacie banku.
Karty płatnicze w sklepach i punktach usługowych oraz przy wypłacie z bankomatów będą działać normalnie. Jednak na wszelki wypadek lepiej mieć przy sobie gotówkę.

NEST! Bank
Prace techniczne 11 i 12 czerwca 2022 r. – niedostępność bankowości internetowej i aplikacji mobilnej.
11 czerwca (sobota) od godz. 7:00 do północy bankowość internetowa i aplikacja mobilna będą działać tylko w trybie przyjmowania zleceń. Oznacza to, że będzie można zalogować się do bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej, sprawdzić stan konta i zlecić przelew do realizacji po zakończeniu niedostępności.
Nie będzie można:
- skorzystać z BLIKA, Visa Mobile, ani z przelewów natychmiastowych,
- zapłacić w sklepie internetowym, korzystając z linka do płatności,
- potwierdzić płatności za zakupy kartą w internecie przy użyciu bankowości elektronicznej,
- zmienić limity płatności w bankowości elektronicznej.
12 czerwca (niedziela) od godziny 0:00 do 9:00 bankowość internetowa i aplikacja mobilna będą całkowicie niedostępne.
Oznacza to, że:
- nie będzie możliwości zalogowania się do bankowości internetowej oraz aplikacji mobilnej,
- nie będzie możliwości skorzystania z BLIKA ani Visa Mobile,
- nie będzie możliwości potwierdzenia płatności za zakupy kartą w internecie przy użyciu bankowości elektronicznej,
- nie będzie można zapłacić w sklepie internetowym, korzystając z linka do płatności
- nie będzie można zmienić limitów płatności w bankowości elektronicznej.
W tym czasie będzie można płacić kartą płatniczą, także za pomocą Apple Pay, Google Pay i zegarkiem bądź opaską (Fitbit Pay, Garmin Pay) w sklepach stacjonarnych oraz wpłacać i wypłacać gotówkę z bankomatów używając karty płatniczej.