Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Testy serologiczne na COVID-19 w kolejnych sklepach w Polsce? Nie tylko Biedronka i Lidl

Małgorzata Stempinska
Małgorzata Stempinska
Testy na koronawirusa chce wprowadzić m.in. Carrefour.
Testy na koronawirusa chce wprowadzić m.in. Carrefour. Andrzej Banaś
Sieć super- i hipermarketów Carrefour chce wprowadzić do swoich sklepów testy serologiczne wykrywające przeciwciała SARS-COV-2. W tym tygodniu takie testy wprowadziła już sieć Biedronka.

Najniższe emerytury i renty po waloryzacji w 2021 roku

O testach w Carrefourze poinformował portal Wirtualnemedia.pl.

- Obecnie szukamy odpowiednich ofert na rynku. Naszym celem jest zaoferowanie klientom jakościowych, pewnych produktów, posiadających odpowiednie certyfikaty, i jak tylko będzie to możliwe, wprowadzimy je do naszej oferty - informuje biuro prasowe Carrefour Polska.

Jak podaje portal Wirtualnemedia.pl, testy chce sprzedawać także Lidl.

- Wsłuchując się w potrzeby naszych klientów również planujemy wprowadzić testy na COVID-19 do oferty Lidl Polska. Nie wiadomo na razie od jakiego producenta będą to testy, ani kiedy się pojawią na półkach sklepowych - możliwe, że to nastąpi w przyszłym tygodniu - zaznacza Aleksandra Robaszkiewicz, head of corporate communications and CSR w Lidlu.

Jak działają testy na koronawirusa z Biedronki?
Sieć Biedronka jako pierwsza w Polsce od poniedziałku, 15 marca br., sprzedaje certyfikowany test wykrywający przeciwciała SARS-CoV-2. Wyprodukowany przez szwajcarskie laboratorium PRIMA Lab test ma dokładność ponad 98 procent. Można go wykonać w warunkach domowych. Kosztuje 49,99 zł.

- Misją Biedronki od początku istnienia jest umożliwianie kupującym dostępu do towarów, które są dla nich ważne i to zawsze w niskich cenach. Dotyczy ona nie tylko produktów spożywczych, ale i takich, które pozwolą na zaspokojenie ważnych potrzeb psychologicznych i zwiększenie bezpieczeństwa. Do nich należy z pewnością test Primacovid. Wprowadzamy go na rynek jako pierwsza sieć handlowa w Polsce, także dlatego, że jako lider rynku jest to część naszej odpowiedzialności społecznej - zaznacza Piotr Konopko, dyrektor handlowy w sieci Biedronka.

Nie przegap

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wideo
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska