
3. Polomarket
W 2018 r. sieć liczyła 280 sklepów. Dziś jest podobnie - to ponad 280 nowoczesnych placówek na terenie całej Polski i blisko 2,9 mld obrotu netto rocznie.

2. Piotr i Paweł
Miejsce 2. - Piotr i Paweł
W 2018 r. sieć miała 138 sklepów. Szyld Piotr i Paweł zniknął z rynku. W październiku 2019 r. podpisano umowę sprzedaży większościowych udziałów w sieci spółce zależnej Spar Group z RPA. W Polsce firma jest zarejestrowana jako Wasz Sklep Spar.

1. Dino
Na koniec marca 2018 roku sieć Dino liczyła 800 marketów. Obecnie Dino z sukcesem rywalizuje o rynek z Biedronką i Lidlem.
Sieć liczy 2069 sklepów - 256 nowych sklepów otwartych od początku 2022 roku.
„DINO POLSKA” S.A. otworzyła od stycznia do końca września 2022 r. 256 nowych sklepów wobec 234 rok wcześniej.