
Ministerstwo rozwoju zaleca rezygnację z serwowania ciepłych napojów. Sugerowane jest zapewnienie wody do picia w opakowaniach jednorazowych lub podawane przez personel w kubkach jednorazowych z dystrybutora.

Podczas wizyty musimy zachować bezpieczną odległość 2 metry, mijając się z innymi osobami w salonie.
W przypadku braku możliwości zapewnienia minimum 2 m odległości pomiędzy stanowiskami dla klientów, rekomendujemy zainstalowanie ekranów ochronnych (przepierzenia, ścianki) pomiędzy stanowiskami. Przepierzenia powinny być wykonane z materiału nieprzepuszczającego powietrze, np. plexi skutecznie oddzielającej pracowników. W salonie nie ma możliwości skorzystania z poczekalni. Klienci nie mogą tam również używać telefonów komórkowych.

Stanowiska będą dezynfekowane kilka razy dziennie. Narzędzi, które będą wykorzystywne przy kliencie będą dezynfekowane po każdej osobie.
Powinniśmy dokonywać płatności w sposób bezkontaktowy.

Przed rozpoczęciem wizyty pracownicy będą mogli wykonać bezdotykowego pomiaru temperatury i przeprowadzić krótką ankietę. W salonach obsługiwane będą wyłącznie osoby bez objawów wirusa.