https://pomorska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

TOP 11 najdziwniejszych nazw stanowisk w ofertach pracy. Jedi, Ninja, Guru, Magician...

Katarzyna Paczewska
Opracowanie:
Czy do wykonywania zawodu w dzisiejszych czasach potrzebujemy mieczy świetlnych? Czy naturalnym awansem ze stanowiska “Retail Jedi” jest zamiana w Master Yodę? Nowoczesne firmy prześcigają się w tworzeniu wymyślnych nazw stanowisk, aby dodać sobie prestiżu lub ściągnąć do siebie talenty. Czy rzeczywiście tak to działa? Jak sprawdził InterviewMe, aż 82 proc. badanych nie rozumie wszystkich nazw stanowisk zawartych w ofertach pracy. 53 proc. kandydatów rezygnuje z aplikowania na ofertę pracy, która zawierała obco brzmiącą nazwę stanowiska. Prawie 70 proc. poszukujących pracy twierdzi, że oferty pracy w Polsce powinny być napisane po polsku, a 86 proc. badanych nie ufa temu, co obiecuje ogłoszenie o pracę. Social Media Trailblazer, Corporate Magician czy Ninja IT - to tylko niektóre z nazw, które Polacy próbują rozszyfrować szukając pracy. Poznaj przykłady dziwnych nazw stanowisk...
Czy do wykonywania zawodu w dzisiejszych czasach potrzebujemy mieczy świetlnych? Czy naturalnym awansem ze stanowiska “Retail Jedi” jest zamiana w Master Yodę? Nowoczesne firmy prześcigają się w tworzeniu wymyślnych nazw stanowisk, aby dodać sobie prestiżu lub ściągnąć do siebie talenty. Czy rzeczywiście tak to działa? Jak sprawdził InterviewMe, aż 82 proc. badanych nie rozumie wszystkich nazw stanowisk zawartych w ofertach pracy. 53 proc. kandydatów rezygnuje z aplikowania na ofertę pracy, która zawierała obco brzmiącą nazwę stanowiska. Prawie 70 proc. poszukujących pracy twierdzi, że oferty pracy w Polsce powinny być napisane po polsku, a 86 proc. badanych nie ufa temu, co obiecuje ogłoszenie o pracę. Social Media Trailblazer, Corporate Magician czy Ninja IT - to tylko niektóre z nazw, które Polacy próbują rozszyfrować szukając pracy. Poznaj przykłady dziwnych nazw stanowisk... Pixabay.com
Czy do wykonywania zawodu w dzisiejszych czasach potrzebujemy mieczy świetlnych? Czy naturalnym awansem ze stanowiska “Retail Jedi” jest zamiana w Master Yodę? Nowoczesne firmy prześcigają się w tworzeniu wymyślnych nazw stanowisk, aby dodać sobie prestiżu lub ściągnąć do siebie talenty. Czy rzeczywiście tak to działa? Jak sprawdził InterviewMe, aż 82 proc. badanych nie rozumie wszystkich nazw stanowisk zawartych w ofertach pracy. 53 proc. kandydatów rezygnuje z aplikowania na ofertę pracy, która zawierała obco brzmiącą nazwę stanowiska. Prawie 70 proc. poszukujących pracy twierdzi, że oferty pracy w Polsce powinny być napisane po polsku, a 86 proc. badanych nie ufa temu, co obiecuje ogłoszenie o pracę. Social Media Trailblazer, Corporate Magician czy Ninja IT - to tylko niektóre z nazw, które Polacy próbują rozszyfrować szukając pracy. Poznaj inne dziwne nazwy stanowisk...
emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Praca

Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska