9 z 13
Miejsce 3:...
fot. Polskatimes.pl

Miejsce 3:

Miejsce 3. w kategorii wiekowej 18-24 lata zajmują klocki, w kategorii 24-35 lat - perfumy i wody damskie, 35-44 - perfumy i wody damskie, 45-54 - klocki, 55-64 - telewizory, 65 plus - perfumy i wody damskie.

10 z 13
Miejsce 2:...
fot. CCO

Miejsce 2:

Miejsce 2. w kategorii wiekowej 18-24 lata zajmują słuchawki, w kategorii 24-35 lat - klocki, 35-44 - klocki, 45-54 - perfumy i wody damskie, 55-64 - perfumy i wody damskie, 65 plus - telewizory.

11 z 13
Miejsce 1:...
fot. Szymon Starnowski

Miejsce 1:

Miejsce 1. w kategorii wiekowej 18-24 lata zajmują smartfony, w kategorii 24-35 lat - smartfony, 35-44 - smartfony, 45-54 - smartfony, 55-64 - smartfony, 65 plus - smartfony.

12 z 13
Co na pierwszym miejscu?...
fot. Unsplash.comNastępne

Co na pierwszym miejscu?

Smartfony, smartfony i jeszcze raz smartfony. W grudniu 2019 na ten zakup zdecydowało się aż 536.298 użytkowników Ceneo w wieku 24-35 lat. Smartfony były z resztą produktem kupowanym najczęściej przez wszystkie grupy wiekowe.

Również prawdopodobieństwo, że pod choinką znajdziemy ulubiony zapach, jest bardzo duże. Ogromną popularnością cieszą się bowiem damskie perfumy – to drugi najczęściej kupowany produkt przez grupy wiekowe 45-54 i 55-64, i trzeci wśród użytkowników 24-35, 35-44 oraz 66+.

Podium dopełniają klocki (zakupiło je 373.700 użytkowników w wieku 24-35, 212.602 w wieku 35-44 i 85.665 w wieku 18-24) oraz telewizory (kupują je starci konsumenci – 65+, 55-64, 45-54).

Jedynie grupa najmłodsza (18-24) wyłamuje się nieco z powyższych trendów i często kupuje także słuchawki (stanowiły one drugi najczęściej kupowany na Ceneo produkt w grudniu 2019 w grupie wiekowej 18-24, zakupu dokonało 98.660 użytkowników).

Na pozostałych miejscach w pierwszej dziesiątce najczęściej kupowanych produktów przez wszystkie grupy wiekowe znajdziemy zegarki oraz smartwatche i smartbandy.

Gier planszowych lub dziecięcych nie znajdziemy jedynie w TOP 10 użytkowników 65+, ta grupa wiekowa jako jedyna kupuje natomiast minerały i witaminy, kotły oraz firany. Z kolei perfum męskich nie znajdziemy jedynie w TOP 10 użytkowników 35-44, ta grupa wiekowa jako jedyna kupuje natomiast figurki i makiety.

Przewijaj aby przejść do kolejnej strony galerii.

Polecamy

Podlej tym grządki, a fasolka szparagowa obrodzi. Dzięki temu strączków będzie w bród

Podlej tym grządki, a fasolka szparagowa obrodzi. Dzięki temu strączków będzie w bród

Tego nie rób przy borówkach, bo szybko zmarnieją i nie będzie owoców

Tego nie rób przy borówkach, bo szybko zmarnieją i nie będzie owoców

Anwil Włocławek rozbił Śląsk Wrocław i wygrał rundę zasadniczą!

Anwil Włocławek rozbił Śląsk Wrocław i wygrał rundę zasadniczą!

Zobacz również

Podlej tym grządki, a fasolka szparagowa obrodzi. Dzięki temu strączków będzie w bród

Podlej tym grządki, a fasolka szparagowa obrodzi. Dzięki temu strączków będzie w bród

Tego nie rób przy borówkach, bo szybko zmarnieją i nie będzie owoców

Tego nie rób przy borówkach, bo szybko zmarnieją i nie będzie owoców