Toyota Aygo X to lider segment A w Polsce. Aygo X JBL powstało we współpracy z ekspertami marki JBL i charakteryzuje się nie tylko specjalnie przygotowanym systemem nagłośnienia, ale także unikalnymi detalami stylistycznymi i kolorystyką nadwozia. Premierze auta towarzyszy wyjątkowa playlista „Sound of Noise” dostępna na najpopularniejszych platformach streamingowych.

Aygo X JBL jako jedyne w gamie modelu ma lakier Jasmine Silver, który połączono z czarnym dachem, słupkami C oraz elementami zderzaka. 18-calowe felgi aluminiowe w kolorze czarnym mają z kolei delikatny akcent w kolorze Dark Jasmine. Ten motyw widoczny jest także na listwach w dolnej części osłony chłodnicy, drzwi, a także na dole tylnego zderzaka. Kolorystyka wnętrza nawiązuje do malowania nadwozia, a na oparciach foteli umieszczono duże logotypy JBL.
Standardem w Aygo X JBL jest zaprojektowany specjalnie do tego auta system Premium Audio JBL z czterema głośnikami, wzmacniaczem i subwooferem. System multimedialny Toyota Smart Connect ma 10,5-calowy ekran dotykowy, nawigację Connected z mapami online i 4-letnim pakietem transmisji danych. Auto łączy się bezprzewodowo ze smartfonami poprzez Apple CarPlay i Android Auto. Aygo X JBL wyposażono też w inteligentny kluczyk, podgrzewane fotele przednie, automatyczną klimatyzację oraz stację do bezprzewodowego ładowania telefonów w konsoli centralnej.
Tak wyposażone Aygo X z silnikiem 1.0 (72 KM) i manualna, 5-biegową skrzynią kosztuje 89 900 zł. Aygo X z automatyczną skrzynią Multidrive S wyceniono na 94 900 zł. Ten rodzaj przekładni jest chętnie wybierany przez klientów wyższych wersji wyposażenia. Decyduje się na nią 65% kupujących. Stworzona specjalnie do tego modelu skrzynia sprawia, że Aygo X jest jednym z najbardziej zrywnych samochodów w segmencie. Deklarowane zużycie paliwa wynosi średnio od 4,9 l/100 km.
