Przypomnijmy, w pierwszym roku działalności "Opel Odejewski" zdobył pierwsze miejsce w Polsce. Od 99 r. tego sukcesu nie udało się powtórzyć.
Salon i klient
General Motor Poland - organizator konkursu "Dealer Honour Club" - ocenia nie tylko salon sprzedaży, ale i zdanie klientów, którzy zawsze wypełniają przy zakupie auta ankietę oraz serwis i pracowników . Trzecie miejsce w tym półroczu to niezły wynik._
Sukces dwudziestki
- Zatrudniamy około 20 osób w sprzedaży i serwisie - _wyjaśnia Izabella Odejewska, współwłaścicielka "Opel Odejewski ". - Półrocze z trzecią lokatą to sukces pracowników, a w szczególności Sławomira Babińskiego szefa sprzedaży i Tomasza Bruździńskiego - szefa serwisu. Poza tym bardzo dobrze działa lakiernia w Krępsku.
Na zdjęciu: Przy nowej vectrze pracownicy "Opel Odejewski" - Andrzej Malinowski, Tomasz Bruździński, Marcin Steinborn, Waldemar Wojtuń, Paweł Gappa, Iwona Straszewska, Maria Bonk, Anna Hajnas, Agnieszka Sikorska, Karol Dziuba, Daniel Kaczmarek i Jacek Rzepka. **
