Pracownicy Netto jeszcze przed większym śniegiem uporali się z uszkodzonym polbrukiem. Mieszkańcy zauważyli bowiem, że kostka brukowa na chodniku i parkingu w wielu miejscach się zapadła. W dziurach stała woda.
- Rzeczywiście, był z tym problem. Od razu zleciliśmy naprawę. Zajął się tym nasz dział techniczny - mówi Sławomir Nitek, rzecznik prasowy Netto.
Mieszkańcy nie muszą się już obawiać, że skręcą nogę na chodniku. Nasz Czytelnik zwrócił uwagę na jeszcze jeden problem: niewystarczające oznakowanie miejsc dla inwalidów. - Na parkingu jest tylko oznakowanie poziome. Jak mam udowodnić, że miejsce przysługuje mi jako niepełnosprawnemu? - skarży się mężczyzna.
Problem jest zimą, gdy śnieg przysypie symbol wyrysowany na kostce. Brakuje tabliczek z odpowiednim znakiem. - Ten pan ma rację, faktycznie zimą to kłopot. Dziękuję za sugestię - mówi Nitek. - Mamy takie oznakowanie we wszystkich sklepach. Będziemy musieli pomyśleć o zmianach.