1 z 15
Przewijaj galerię w dół
Biura podróży oddadzą klientom gotówkę za niewykorzystane...
fot. Dariusz Bloch

Biura podróży oddadzą klientom gotówkę za niewykorzystane vouchery - zdecydował UOKiK.

W czasie pandemii wycieczki były masowo odwoływane przez biura podróży. Często zamiast zwrotu pieniądze, klientom oferowano vouchery. Nie każdy jednak zdążył je wykorzystać. W takiej sytuacji - jak przypomniał UOKiK, biuro podróży zobowiązane jest do zwrotu pieniędzy.

Prezes UOKIK Tomasz Chróstny zbadał praktyki stosowane przez dwanaście biur podróży. Była to reakcja na skargi konsumentów. Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów sprawdził, czy firmy z branży turystycznej rzeczywiście zwracają klientom środki. Zbadano praktyki stosowane przed 12 biur podróży. W efekcie turyści otrzymają zwrot pieniędzy za niewykorzystane bony turystyczne.

Badane biura podróży uznały zastrzeżenia Prezesa UOKIK i dobrowolnie usunęły zapisy wprowadzające konsumentów w błąd oraz niedozwolone postanowienia wzorów umów. Spółki zobowiązały się także do zwrotu niewykorzystanych wartości voucherów po upływie terminu ważności lub w każdym czasie na życzenie klienta.

Które biura podróży zostały sprawdzone przez UOKiK? Zobacz na kolejnych slajdach naszej galerii i sprawdź, czy na liście jest biuro podróży, z którego korzystałeś >>>>>

2 z 15
Biura podróży oddadzą klientom gotówkę za niewykorzystane...
fot. pixabay.com

Biura podróży oddadzą klientom gotówkę za niewykorzystane vouchery - zdecydował UOKiK.

W czasie pandemii wycieczki były masowo odwoływane przez biura podróży. Często zamiast zwrotu pieniądze, klientom oferowano vouchery. Nie każdy jednak zdążył je wykorzystać. W takiej sytuacji - jak przypomniał UOKiK, biuro podróży zobowiązane jest do zwrotu pieniędzy.

Prezes UOKIK Tomasz Chróstny zbadał praktyki stosowane przez dwanaście biur podróży. Była to reakcja na skargi konsumentów. Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów sprawdził, czy firmy z branży turystycznej rzeczywiście zwracają klientom środki. Zbadano praktyki stosowane przed 12 biur podróży. W efekcie turyści otrzymają zwrot pieniędzy za niewykorzystane bony turystyczne.

Badane biura podróży uznały zastrzeżenia Prezesa UOKIK i dobrowolnie usunęły zapisy wprowadzające konsumentów w błąd oraz niedozwolone postanowienia wzorów umów. Spółki zobowiązały się także do zwrotu niewykorzystanych wartości voucherów po upływie terminu ważności lub w każdym czasie na życzenie klienta.

Które biura podróży zostały sprawdzone przez UOKiK? Zobacz na kolejnych slajdach naszej galerii i sprawdź, czy na liście jest biuro podróży, z którego korzystałeś >>>>>

3 z 15
Biura podróży oddadzą klientom gotówkę za niewykorzystane...
fot. pixabay.com

Biura podróży oddadzą klientom gotówkę za niewykorzystane vouchery - zdecydował UOKiK.

W czasie pandemii wycieczki były masowo odwoływane przez biura podróży. Często zamiast zwrotu pieniądze, klientom oferowano vouchery. Nie każdy jednak zdążył je wykorzystać. W takiej sytuacji - jak przypomniał UOKiK, biuro podróży zobowiązane jest do zwrotu pieniędzy.

Prezes UOKIK Tomasz Chróstny zbadał praktyki stosowane przez dwanaście biur podróży. Była to reakcja na skargi konsumentów. Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów sprawdził, czy firmy z branży turystycznej rzeczywiście zwracają klientom środki. Zbadano praktyki stosowane przed 12 biur podróży. W efekcie turyści otrzymają zwrot pieniędzy za niewykorzystane bony turystyczne.

Badane biura podróży uznały zastrzeżenia Prezesa UOKIK i dobrowolnie usunęły zapisy wprowadzające konsumentów w błąd oraz niedozwolone postanowienia wzorów umów. Spółki zobowiązały się także do zwrotu niewykorzystanych wartości voucherów po upływie terminu ważności lub w każdym czasie na życzenie klienta.

Które biura podróży zostały sprawdzone przez UOKiK? Zobacz na kolejnych slajdach naszej galerii i sprawdź, czy na liście jest biuro podróży, z którego korzystałeś >>>>>

4 z 15
Biura podróży oddadzą klientom gotówkę za niewykorzystane...
fot. pixabay.com

Biura podróży oddadzą klientom gotówkę za niewykorzystane vouchery - zdecydował UOKiK.

W czasie pandemii wycieczki były masowo odwoływane przez biura podróży. Często zamiast zwrotu pieniądze, klientom oferowano vouchery. Nie każdy jednak zdążył je wykorzystać. W takiej sytuacji - jak przypomniał UOKiK, biuro podróży zobowiązane jest do zwrotu pieniędzy.

Prezes UOKIK Tomasz Chróstny zbadał praktyki stosowane przez dwanaście biur podróży. Była to reakcja na skargi konsumentów. Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów sprawdził, czy firmy z branży turystycznej rzeczywiście zwracają klientom środki. Zbadano praktyki stosowane przed 12 biur podróży. W efekcie turyści otrzymają zwrot pieniędzy za niewykorzystane bony turystyczne.

Badane biura podróży uznały zastrzeżenia Prezesa UOKIK i dobrowolnie usunęły zapisy wprowadzające konsumentów w błąd oraz niedozwolone postanowienia wzorów umów. Spółki zobowiązały się także do zwrotu niewykorzystanych wartości voucherów po upływie terminu ważności lub w każdym czasie na życzenie klienta.

Które biura podróży zostały sprawdzone przez UOKiK? Zobacz na kolejnych slajdach naszej galerii i sprawdź, czy na liście jest biuro podróży, z którego korzystałeś >>>>>

Pozostało jeszcze 10 zdjęć.
Przewijaj aby przejść do kolejnej strony galerii.

Polecamy

Nieszawa świętowała na nowym placu. Święto Miasta 2025. Zdjęcia

Nieszawa świętowała na nowym placu. Święto Miasta 2025. Zdjęcia

Taka ma być w 2026 roku pensja minimalna. Oto propozycja stawki od przyszłego roku

Taka ma być w 2026 roku pensja minimalna. Oto propozycja stawki od przyszłego roku

Finał Dni Inowrocławia. Jest wesołe miasteczko i food trucki. Zobaczcie zdjęcia

Finał Dni Inowrocławia. Jest wesołe miasteczko i food trucki. Zobaczcie zdjęcia

Zobacz również

II Ogólnopolski Festiwal Chóralny "O Złotą Kulę Atlasa" w Pałacu Lubostroń

II Ogólnopolski Festiwal Chóralny "O Złotą Kulę Atlasa" w Pałacu Lubostroń

Parkrun Bydgoszcz 2025. Zobaczcie zdjęcia z sobotniego biegu nad Kanałem Bydgoskim

Parkrun Bydgoszcz 2025. Zobaczcie zdjęcia z sobotniego biegu nad Kanałem Bydgoskim