
Biura podróży oddadzą klientom gotówkę za niewykorzystane vouchery - zdecydował UOKiK.
W czasie pandemii wycieczki były masowo odwoływane przez biura podróży. Często zamiast zwrotu pieniądze, klientom oferowano vouchery. Nie każdy jednak zdążył je wykorzystać. W takiej sytuacji - jak przypomniał UOKiK, biuro podróży zobowiązane jest do zwrotu pieniędzy.
Prezes UOKIK Tomasz Chróstny zbadał praktyki stosowane przez dwanaście biur podróży. Była to reakcja na skargi konsumentów. Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów sprawdził, czy firmy z branży turystycznej rzeczywiście zwracają klientom środki. Zbadano praktyki stosowane przed 12 biur podróży. W efekcie turyści otrzymają zwrot pieniędzy za niewykorzystane bony turystyczne.
Badane biura podróży uznały zastrzeżenia Prezesa UOKIK i dobrowolnie usunęły zapisy wprowadzające konsumentów w błąd oraz niedozwolone postanowienia wzorów umów. Spółki zobowiązały się także do zwrotu niewykorzystanych wartości voucherów po upływie terminu ważności lub w każdym czasie na życzenie klienta.
Które biura podróży zostały sprawdzone przez UOKiK? Zobacz na kolejnych slajdach naszej galerii i sprawdź, czy na liście jest biuro podróży, z którego korzystałeś >>>>>

Biura podróży oddadzą klientom gotówkę za niewykorzystane vouchery - zdecydował UOKiK.
W czasie pandemii wycieczki były masowo odwoływane przez biura podróży. Często zamiast zwrotu pieniądze, klientom oferowano vouchery. Nie każdy jednak zdążył je wykorzystać. W takiej sytuacji - jak przypomniał UOKiK, biuro podróży zobowiązane jest do zwrotu pieniędzy.
Prezes UOKIK Tomasz Chróstny zbadał praktyki stosowane przez dwanaście biur podróży. Była to reakcja na skargi konsumentów. Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów sprawdził, czy firmy z branży turystycznej rzeczywiście zwracają klientom środki. Zbadano praktyki stosowane przed 12 biur podróży. W efekcie turyści otrzymają zwrot pieniędzy za niewykorzystane bony turystyczne.
Badane biura podróży uznały zastrzeżenia Prezesa UOKIK i dobrowolnie usunęły zapisy wprowadzające konsumentów w błąd oraz niedozwolone postanowienia wzorów umów. Spółki zobowiązały się także do zwrotu niewykorzystanych wartości voucherów po upływie terminu ważności lub w każdym czasie na życzenie klienta.
Które biura podróży zostały sprawdzone przez UOKiK? Zobacz na kolejnych slajdach naszej galerii i sprawdź, czy na liście jest biuro podróży, z którego korzystałeś >>>>>

Biura podróży oddadzą klientom gotówkę za niewykorzystane vouchery - zdecydował UOKiK.
W czasie pandemii wycieczki były masowo odwoływane przez biura podróży. Często zamiast zwrotu pieniądze, klientom oferowano vouchery. Nie każdy jednak zdążył je wykorzystać. W takiej sytuacji - jak przypomniał UOKiK, biuro podróży zobowiązane jest do zwrotu pieniędzy.
Prezes UOKIK Tomasz Chróstny zbadał praktyki stosowane przez dwanaście biur podróży. Była to reakcja na skargi konsumentów. Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów sprawdził, czy firmy z branży turystycznej rzeczywiście zwracają klientom środki. Zbadano praktyki stosowane przed 12 biur podróży. W efekcie turyści otrzymają zwrot pieniędzy za niewykorzystane bony turystyczne.
Badane biura podróży uznały zastrzeżenia Prezesa UOKIK i dobrowolnie usunęły zapisy wprowadzające konsumentów w błąd oraz niedozwolone postanowienia wzorów umów. Spółki zobowiązały się także do zwrotu niewykorzystanych wartości voucherów po upływie terminu ważności lub w każdym czasie na życzenie klienta.
Które biura podróży zostały sprawdzone przez UOKiK? Zobacz na kolejnych slajdach naszej galerii i sprawdź, czy na liście jest biuro podróży, z którego korzystałeś >>>>>

Biura podróży oddadzą klientom gotówkę za niewykorzystane vouchery - zdecydował UOKiK.
W czasie pandemii wycieczki były masowo odwoływane przez biura podróży. Często zamiast zwrotu pieniądze, klientom oferowano vouchery. Nie każdy jednak zdążył je wykorzystać. W takiej sytuacji - jak przypomniał UOKiK, biuro podróży zobowiązane jest do zwrotu pieniędzy.
Prezes UOKIK Tomasz Chróstny zbadał praktyki stosowane przez dwanaście biur podróży. Była to reakcja na skargi konsumentów. Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów sprawdził, czy firmy z branży turystycznej rzeczywiście zwracają klientom środki. Zbadano praktyki stosowane przed 12 biur podróży. W efekcie turyści otrzymają zwrot pieniędzy za niewykorzystane bony turystyczne.
Badane biura podróży uznały zastrzeżenia Prezesa UOKIK i dobrowolnie usunęły zapisy wprowadzające konsumentów w błąd oraz niedozwolone postanowienia wzorów umów. Spółki zobowiązały się także do zwrotu niewykorzystanych wartości voucherów po upływie terminu ważności lub w każdym czasie na życzenie klienta.
Które biura podróży zostały sprawdzone przez UOKiK? Zobacz na kolejnych slajdach naszej galerii i sprawdź, czy na liście jest biuro podróży, z którego korzystałeś >>>>>