5 z 15
Biura podróży oddadzą klientom gotówkę za niewykorzystane...
fot. pixabay.com

Biura podróży oddadzą klientom gotówkę za niewykorzystane vouchery - zdecydował UOKiK.

W czasie pandemii wycieczki były masowo odwoływane przez biura podróży. Często zamiast zwrotu pieniądze, klientom oferowano vouchery. Nie każdy jednak zdążył je wykorzystać. W takiej sytuacji - jak przypomniał UOKiK, biuro podróży zobowiązane jest do zwrotu pieniędzy.

Prezes UOKIK Tomasz Chróstny zbadał praktyki stosowane przez dwanaście biur podróży. Była to reakcja na skargi konsumentów. Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów sprawdził, czy firmy z branży turystycznej rzeczywiście zwracają klientom środki. Zbadano praktyki stosowane przed 12 biur podróży. W efekcie turyści otrzymają zwrot pieniędzy za niewykorzystane bony turystyczne.

Badane biura podróży uznały zastrzeżenia Prezesa UOKIK i dobrowolnie usunęły zapisy wprowadzające konsumentów w błąd oraz niedozwolone postanowienia wzorów umów. Spółki zobowiązały się także do zwrotu niewykorzystanych wartości voucherów po upływie terminu ważności lub w każdym czasie na życzenie klienta.

Które biura podróży zostały sprawdzone przez UOKiK? Zobacz na kolejnych slajdach naszej galerii i sprawdź, czy na liście jest biuro podróży, z którego korzystałeś >>>>>

6 z 15
Biura podróży oddadzą klientom gotówkę za niewykorzystane...
fot. pixabay.com

Biura podróży oddadzą klientom gotówkę za niewykorzystane vouchery - zdecydował UOKiK.

W czasie pandemii wycieczki były masowo odwoływane przez biura podróży. Często zamiast zwrotu pieniądze, klientom oferowano vouchery. Nie każdy jednak zdążył je wykorzystać. W takiej sytuacji - jak przypomniał UOKiK, biuro podróży zobowiązane jest do zwrotu pieniędzy.

Prezes UOKIK Tomasz Chróstny zbadał praktyki stosowane przez dwanaście biur podróży. Była to reakcja na skargi konsumentów. Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów sprawdził, czy firmy z branży turystycznej rzeczywiście zwracają klientom środki. Zbadano praktyki stosowane przed 12 biur podróży. W efekcie turyści otrzymają zwrot pieniędzy za niewykorzystane bony turystyczne.

Badane biura podróży uznały zastrzeżenia Prezesa UOKIK i dobrowolnie usunęły zapisy wprowadzające konsumentów w błąd oraz niedozwolone postanowienia wzorów umów. Spółki zobowiązały się także do zwrotu niewykorzystanych wartości voucherów po upływie terminu ważności lub w każdym czasie na życzenie klienta.

Które biura podróży zostały sprawdzone przez UOKiK? Zobacz na kolejnych slajdach naszej galerii i sprawdź, czy na liście jest biuro podróży, z którego korzystałeś >>>>>

7 z 15
Biura podróży oddadzą klientom gotówkę za niewykorzystane...
fot. pixabay.com

Biura podróży oddadzą klientom gotówkę za niewykorzystane vouchery - zdecydował UOKiK.

W czasie pandemii wycieczki były masowo odwoływane przez biura podróży. Często zamiast zwrotu pieniądze, klientom oferowano vouchery. Nie każdy jednak zdążył je wykorzystać. W takiej sytuacji - jak przypomniał UOKiK, biuro podróży zobowiązane jest do zwrotu pieniędzy.

Prezes UOKIK Tomasz Chróstny zbadał praktyki stosowane przez dwanaście biur podróży. Była to reakcja na skargi konsumentów. Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów sprawdził, czy firmy z branży turystycznej rzeczywiście zwracają klientom środki. Zbadano praktyki stosowane przed 12 biur podróży. W efekcie turyści otrzymają zwrot pieniędzy za niewykorzystane bony turystyczne.

Badane biura podróży uznały zastrzeżenia Prezesa UOKIK i dobrowolnie usunęły zapisy wprowadzające konsumentów w błąd oraz niedozwolone postanowienia wzorów umów. Spółki zobowiązały się także do zwrotu niewykorzystanych wartości voucherów po upływie terminu ważności lub w każdym czasie na życzenie klienta.

Które biura podróży zostały sprawdzone przez UOKiK? Zobacz na kolejnych slajdach naszej galerii i sprawdź, czy na liście jest biuro podróży, z którego korzystałeś >>>>>

8 z 15
Biura podróży oddadzą klientom gotówkę za niewykorzystane...
fot. pixabay.com

Biura podróży oddadzą klientom gotówkę za niewykorzystane vouchery - zdecydował UOKiK.

W czasie pandemii wycieczki były masowo odwoływane przez biura podróży. Często zamiast zwrotu pieniądze, klientom oferowano vouchery. Nie każdy jednak zdążył je wykorzystać. W takiej sytuacji - jak przypomniał UOKiK, biuro podróży zobowiązane jest do zwrotu pieniędzy.

Prezes UOKIK Tomasz Chróstny zbadał praktyki stosowane przez dwanaście biur podróży. Była to reakcja na skargi konsumentów. Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów sprawdził, czy firmy z branży turystycznej rzeczywiście zwracają klientom środki. Zbadano praktyki stosowane przed 12 biur podróży. W efekcie turyści otrzymają zwrot pieniędzy za niewykorzystane bony turystyczne.

Badane biura podróży uznały zastrzeżenia Prezesa UOKIK i dobrowolnie usunęły zapisy wprowadzające konsumentów w błąd oraz niedozwolone postanowienia wzorów umów. Spółki zobowiązały się także do zwrotu niewykorzystanych wartości voucherów po upływie terminu ważności lub w każdym czasie na życzenie klienta.

Które biura podróży zostały sprawdzone przez UOKiK? Zobacz na kolejnych slajdach naszej galerii i sprawdź, czy na liście jest biuro podróży, z którego korzystałeś >>>>>

Pozostało jeszcze 6 zdjęć.
Przewijaj aby przejść do kolejnej strony galerii.

Polecamy

Finał Dni Inowrocławia. Jest wesołe miasteczko i food trucki. Zobaczcie zdjęcia

Finał Dni Inowrocławia. Jest wesołe miasteczko i food trucki. Zobaczcie zdjęcia

Tak było na ceremonii otwarcia zawodów motorowodnych w Żninie. Mamy zdjęcia

Tak było na ceremonii otwarcia zawodów motorowodnych w Żninie. Mamy zdjęcia

Parkrun Toruń: krótka rozgrzewka i w trasę! Mamy zdjęcia z sobotniego biegu

Parkrun Toruń: krótka rozgrzewka i w trasę! Mamy zdjęcia z sobotniego biegu

Zobacz również

Interwencje strażaków we Włocławku i pow. włocławskim. Powalone drzewa, zerwane linie

AKTUALIZACJA
Interwencje strażaków we Włocławku i pow. włocławskim. Powalone drzewa, zerwane linie

Tak bawiliśmy się na festynie z okazji Dnia Dziecka przy "Galerii Grudziądzkiej"

Tak bawiliśmy się na festynie z okazji Dnia Dziecka przy "Galerii Grudziądzkiej"