Program Payback stracił dwóch liczących się partnerów: Allegro i Empik (również empik.com). Punkty za zakupy w Allegro można było zbierać tylko do końca lipca.
W Empiku będzie to możliwe do 16 sierpnia, gdyż planuje on uruchomienie własnego programu lojalnościowego. "Mój Empik" ruszy 17 sierpnia. Dzięki niemu klienci będą na bieżąco z tym co dzieje się w kulturze. Otrzymają informacje o ważnych dla nich nowościach wydawniczych oraz wydarzeniach kulturalnych.
Empik i Allegro wycofują się z programu Payback. Co z punktami?
- Nasz nowy program to także inne benefity. Produkty kupowane z kartą klienci będą mogli zwrócić bez paragonu w ciągu 30 dni. Wystarczy przy kasie okazać kartę. Dodatkowo każdy zakup z kartą „Mój Empik” to aktywne wsparcie czytelnictwa w Polsce Przekażemy 10 bibliotekom szkolnym wyłonionym w specjalnym konkursie środki na zakup książek. W sumie będzie to około 120 tysięcy złotych - mówi Monika Marianowicz, rzecznik Empik Sp. z o.o.
Przypomnijmy, że z programu Payback częściowo wycofał się Bank Zachodni WBK. Od 1 sierpnia br. nie wydaje już nowych kart Payback. Na karty wydane dotychczas nadal będą naliczane punkty Payback.
- Wynika to ze zmiany koncepcji programów lojalnościowych, nad którymi obecnie pracujemy. Karty Payback, które będą traciły ważność w najbliższych miesiącach, będą wznawiane jako karty Payback - informuje Ewa Krawczyk z Biura Prasowego Banku Zachodniego WBK.
Program Payback ma 7 mln aktywnych uczestników, czyli kupujących. Bierze w nim udział prawie 900 partnerów. To właśnie u nich klienci zbierają punkty za dokonywane zakupy. Współpracuje z BP, Multikinem, Orange, Energą, PLL LOT, Link4, PSB-Mrówka i wieloma innymi znanymi markami. Do tego dochodzi kilkaset sklepów online, takich jak Agito.pl, AliExpress, Booking.com, C&A, Groupon, OleOle.pl czy Zalando. Do Programu Payback stale dołączają nowi partnerzy, np. Wonga.com od początku czerwca, wcześniej w tym roku - Wittchen i MyTravel.pl.
