- Real to ogólnopolska sieć sprzedaży oferująca szeroki wybór produktów przemysłowych i jest w stanie odpowiednio wyeksponować produkty licencyjne UEFA EURO 2012 z wielu kategorii oraz zapewnić stosowną oprawę marketingową - twierdzi Guy-Laurent EPSTEIN, dyrektor Marketingu i Eventów UEFA.
Czytaj też: Bukmacherzy o Euro 2012. Jaki wynik typują?
- Współorganizacja Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej to wielkie wyróżnienie dla Polski. Cieszę się, że my, jako sieć handlowa, po części także w tych przygotowaniach uczestniczymy. Dołożymy wszelkich starań, by efekty usatysfakcjonowały naszych klientów - komentuje Rafael Gasset, prezes sieci Real.
Real jako oficjalny hipermarket sprzedający produkty licencyjne wprowadził już do sprzedaży dziesiątki produktów, zaproponował udział w specjalnych konkursach z wyjątkowymi nagrodami, eventy tematyczne w marketach. Kolejne atrakcje w przygotowaniu!
Czytaj też: EURO 2012 to emocje i biznes. Robert Korzeniowski spotkał się z lokalnymi przedsiębiorcami w Toruniu
