https://pomorska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

UEFA EURO 2012. W hipermarkecie Real można kupić produkty licencyjne Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej

Oprac. (d-ka) na podstawie informacji prasowej z sieci Real Fot. Archiwum
UEFA EURO 2012. Współorganizacja Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej to wielkie wyróżnienie dla Polski
UEFA EURO 2012. Współorganizacja Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej to wielkie wyróżnienie dla Polski
Sieć handlowa Real podpisała umowę z UEFA, na mocy której została oficjalnym hipermarketem sprzedającym produkty licencyjne UEFA EURO 2012.

- Real to ogólnopolska sieć sprzedaży oferująca szeroki wybór produktów przemysłowych i jest w stanie odpowiednio wyeksponować produkty licencyjne UEFA EURO 2012 z wielu kategorii oraz zapewnić stosowną oprawę marketingową - twierdzi Guy-Laurent EPSTEIN, dyrektor Marketingu i Eventów UEFA.

Czytaj też: Bukmacherzy o Euro 2012. Jaki wynik typują?

- Współorganizacja Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej to wielkie wyróżnienie dla Polski. Cieszę się, że my, jako sieć handlowa, po części także w tych przygotowaniach uczestniczymy. Dołożymy wszelkich starań, by efekty usatysfakcjonowały naszych klientów - komentuje Rafael Gasset, prezes sieci Real.

Real jako oficjalny hipermarket sprzedający produkty licencyjne wprowadził już do sprzedaży dziesiątki produktów, zaproponował udział w specjalnych konkursach z wyjątkowymi nagrodami, eventy tematyczne w marketach. Kolejne atrakcje w przygotowaniu!

Czytaj też: EURO 2012 to emocje i biznes. Robert Korzeniowski spotkał się z lokalnymi przedsiębiorcami w Toruniu 

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Biznes

Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska