
PKO BP
W niedzielę 22 listopada:
W godzinach 00:00 - 12:00 nie skorzystasz z serwisu internetowego i telefonicznego iPKO i iPKO biznes oraz nie zapłacisz w sklepach internetowych za pomocą usługi „Płacę z iPKO”.
W godzinach 00:00 - 06:00 nie skorzystasz z aplikacji IKO i nie zapłacisz zbliżeniowo z IKO
W godzinach 06:00 – 12:00 aplikacją IKO będzie można tylko wypłacać pieniądze z bankomatów, płacić w sklepach stacjonarnych i internetowych (wyłącznie z użyciem kodu blik, nie będą działać płatności zbliżeniowe).
Dodatkowo 21 listopada (sobota) i 22 listopada (niedziela) br. od 00:00 do 7:30 nie zrobisz przelewów natychmiastowych (Express Elixir) i międzybankowych przelewów na telefon BLIK. Przerwa jest związana z pracami serwisowymi po stronie operatora systemów płatności – Krajowej Izby Rozliczeniowej

mBank
W godzinach 02:00 – 08:50 (21 i 22 listopada)nie zapłacimy kartą, nie wypłacimy gotówki z bankomatu oraz nie skorzystamy z wpłatomatu
Za zakupy w internecie nie zapłacimy w godzinach 02:00 – 10:45 (21 i 22 listopada)
W godzinach 02:00 – 10:45 (21 i 22 listopada) logowanie się w internecie oraz aplikacji mobilnej będzie niemożliwe
W godzinach 01:30 – 11:30 (21 i 22 listopada) nie złożymy żadnego wniosku
Korzystanie z ekspresowych przelewów w serwisie transakcyjnym i na urządzeniach mobilnych oraz płatności BLIK będzie niedostępne w godzinach 00:00 – 07:30 (22 listopada)

Millenium 21 listopada (00:00-2:40 w nocy)
Utrudnienia dotkną:
- Millenet i aplikacja mobilna
- płatności BLIK
- płatności kartami w internecie (debetowe, kredytowe i korporacyjne)
- infolinia TeleMillennium

Santander (20.11 - 21.11 2020)
- Od godziny 23:00 w piątek 20 listopada do 7:00 następnego dnia (sobota) nie zalogujemy się do banku przez aplikację oraz witrynę
- Od godziny 22:00 w piątek 20 listopada do 7:00 następnego dnia (sobota) nie skorzystamy z płatności BLIK, przelewów natychmiastowych, Przelewy24 i kantoru Santander