Employer Branding Management Summit to cykl spotkań organizowanych dla pasjonatów i praktyków dziedziny Employer Branding promocji marki pracodawcy w celu pozyskania i zatrzymania najbardziej wartościowych pracowników. Wydarzenie skupia m.in. specjalistów z największych firm realizujących wybitne kampanie EB, takich jak Deloitte, Heineken, PwC czy AmRest. Obecność pośród laureatów tak prestiżowego konkursu jest dla pracowników i współpracowników Vivid Games ważnym wyróżnieniem.
Menedżer Roku 2016. Zwyciężył Jarosław Wojczakowski, wiceprezes Vivid Games [wideo]
Zwycięstwo w konkursie Employer Branding Excellence Awards 2017 to dla nas prawdziwa nobilitacja. Możliwość pokazania się i zdobycie uznania czołowych specjalistów z branży napawa nas radością. Jesteśmy dumni, że nasza praca okazała się na tyle dobra, iż zaliczono ją do kręgu najlepszych praktyk EB w Polsce. Dziękuję całemu zespołowi pracującemu na ten sukces. komentuje Bożena Rudyk, PR Manager Vivid Games.
Vivid Games Bydgoszcz. To jest wielka gra o miliardy dolarów!
Nagrody Employer Branding Excellence Awards po raz pierwszy przyznano w 2012 r. W ciągu 5 edycji konkursu nagrodzonych zostało 43 pracodawców. Od 2014 r. zwycięzcy otrzymują statuetkę Łucznika ze szkła. Organizatorem gali i konferencji jest HRM Insitute, znany doradca i ekspert zajmujący się badaniem oraz kreowaniem najlepszych trendów EB w Polsce, autor licznych raportów i szkoleń z tej dziedziny.
Budowanie marki pracodawcy wymaga kreatywności, wiedzy, a czasami odwagi, żeby zaskoczyć, wyróżnić się i przyciągnąć uwagę kandydatów. Ideą konkursu jest nagrodzenie tych, którym się to najlepiej udaje i pokazanie najlepszych praktyk, które mogą inspirować innych.
