5 z 39
Nie oszukujmy się. Opłacalność zakupu Volkswagena Golfa...
fot. Kamil Rogala

Volkswagen Golf eHybrid

Nie oszukujmy się. Opłacalność zakupu Volkswagena Golfa eHybrid istnieje przede wszystkim wtedy, gdy mamy możliwość doładowywania baterii w optymalnych warunkach cenowych np. w domu w taryfie nocnej, w pracy itp. Wtedy oszczędności związane z możliwością pokonywania do 40-50 kilometrów dziennie tylko na energii elektrycznej mogą być wymierne w dłuższej perspektywie. Ale jeśli ktoś mieszka w bloku i/lub bez możliwości doładowywania, porównywalna wersja z silnikiem 1.5 eTSI EVO będzie równie oszczędna, a do tego zdecydowanie tańsza – wersja Style (taka sama, jak testowana) kosztuje 129 690 złotych.

6 z 39
Nie oszukujmy się. Opłacalność zakupu Volkswagena Golfa...
fot. Kamil Rogala

Volkswagen Golf eHybrid

Nie oszukujmy się. Opłacalność zakupu Volkswagena Golfa eHybrid istnieje przede wszystkim wtedy, gdy mamy możliwość doładowywania baterii w optymalnych warunkach cenowych np. w domu w taryfie nocnej, w pracy itp. Wtedy oszczędności związane z możliwością pokonywania do 40-50 kilometrów dziennie tylko na energii elektrycznej mogą być wymierne w dłuższej perspektywie. Ale jeśli ktoś mieszka w bloku i/lub bez możliwości doładowywania, porównywalna wersja z silnikiem 1.5 eTSI EVO będzie równie oszczędna, a do tego zdecydowanie tańsza – wersja Style (taka sama, jak testowana) kosztuje 129 690 złotych.

7 z 39
Nie oszukujmy się. Opłacalność zakupu Volkswagena Golfa...
fot. Kamil Rogala

Volkswagen Golf eHybrid

Nie oszukujmy się. Opłacalność zakupu Volkswagena Golfa eHybrid istnieje przede wszystkim wtedy, gdy mamy możliwość doładowywania baterii w optymalnych warunkach cenowych np. w domu w taryfie nocnej, w pracy itp. Wtedy oszczędności związane z możliwością pokonywania do 40-50 kilometrów dziennie tylko na energii elektrycznej mogą być wymierne w dłuższej perspektywie. Ale jeśli ktoś mieszka w bloku i/lub bez możliwości doładowywania, porównywalna wersja z silnikiem 1.5 eTSI EVO będzie równie oszczędna, a do tego zdecydowanie tańsza – wersja Style (taka sama, jak testowana) kosztuje 129 690 złotych.

8 z 39
Nie oszukujmy się. Opłacalność zakupu Volkswagena Golfa...
fot. Kamil Rogala

Volkswagen Golf eHybrid

Nie oszukujmy się. Opłacalność zakupu Volkswagena Golfa eHybrid istnieje przede wszystkim wtedy, gdy mamy możliwość doładowywania baterii w optymalnych warunkach cenowych np. w domu w taryfie nocnej, w pracy itp. Wtedy oszczędności związane z możliwością pokonywania do 40-50 kilometrów dziennie tylko na energii elektrycznej mogą być wymierne w dłuższej perspektywie. Ale jeśli ktoś mieszka w bloku i/lub bez możliwości doładowywania, porównywalna wersja z silnikiem 1.5 eTSI EVO będzie równie oszczędna, a do tego zdecydowanie tańsza – wersja Style (taka sama, jak testowana) kosztuje 129 690 złotych.

Pozostało jeszcze 30 zdjęć.
Przewijaj aby przejść do kolejnej strony galerii.

Polecamy

Matura rozszerzona z fizyki 2025. Mamy arkusz CKE

Matura rozszerzona z fizyki 2025. Mamy arkusz CKE

Nie zabraknie gwiazd na 660-leciu Szubina. Ale jeszcze w maju sporo się będzie działo

Nie zabraknie gwiazd na 660-leciu Szubina. Ale jeszcze w maju sporo się będzie działo

Takie emerytury ZUS wypłaci w czerwcu 2025. Mamy wyliczenia i tabelę brutto i netto

Takie emerytury ZUS wypłaci w czerwcu 2025. Mamy wyliczenia i tabelę brutto i netto

Zobacz również

Ranking lokat bankowych w maju 2025. Nawet 7% dla nowych klientów

Ranking lokat bankowych w maju 2025. Nawet 7% dla nowych klientów

Takie emerytury ZUS wypłaci w czerwcu 2025. Mamy wyliczenia i tabelę brutto i netto

Takie emerytury ZUS wypłaci w czerwcu 2025. Mamy wyliczenia i tabelę brutto i netto