Lidl prosi o zwrot produktu
Lidl na swojej stronie internetowej zamieściła komunikat firmy Hoyer Handel GmbH dotyczący zwrotu zakupionych produktów. Chodzi o odkurzacz bezprzewodowy.
Jak czytamy w komunikacie, produkt został wycofany ze względu na ryzyko pożarowe podczas ładowania lub użytkowania. Można go zwrócić w dowolnym sklepie sieci Lidl. Paragon nie jest wymagany.
Można go oddać w każdym sklepie Lidl bez konieczności okazywania paragonu, a koszt jego zakupu zostanie zwrócony.
Klientom, którzy zwrócą produkt, przysługuje zwrot kosztów zakupu.
Odkurzacz z Lidla. Sklep prosi o zwrot
Firma Hoyer Handel GmbH w trosce o bezpieczeństwo konsumentów wycofuje obecnie z rynku artykuł "Odkurzacz bezprzewodowy 2 w 1 SHAZ 22.2 D5" marki "Silvercrest" o numerze (IAN) 339791_1910 (patrz tabliczka znamionowa), wraz z akumulatorem - czytamy w komunikacie zamieszczonym na stronie internetowej sieci Lidl.
W jednostkowych przypadkach w artykule o powyżej podanym numerze nie można wykluczyć prawdopodobieństwa wystąpienia ryzyka pożarowego podczas ładowania urządzenia lub podczas jego użytkowania. Firma Hoyer Handel GmbH prosi wszystkich klientów o zastosowanie się do niniejszego wycofania i zaniechanie dalszego użytkowania produktu (oraz akumulatora).
Lidl prosi klientów o zwrot produktu
Artykuł był sprzedawany w sklepach Lidl w Polsce od 21.09.2020. Można go oddać w każdym sklepie Lidl bez konieczności okazywania paragonu, a koszt jego zakupu zostanie zwrócony.
Wycofanie dotyczy wyłącznie artykułu "Odkurzacz bezprzewodowy 2 w 1 SHAZ 22.2 D5" marki "Silvercrest" o numerze (IAN) 339791_1910 (patrz tabliczka znamionowa), wraz z akumulatorem. Inne artykuły marki "Silvercrest", a w szczególności pozostałe produkty firmy Hoyer Handel GmbH, nie są objęte wycofaniem.

Firma Hoyer Handel GmbH przeprasza wszystkich klientów, którzy kupili wskazany produkt, za powstałe niedogodności.
Wybory 2025. Zwycięstwo Nawrockiego, wysoka frekwencja
