Potwierdza on, że placówka spełnia szereg kryteriów w zakresie polityki jakości oraz wykazuje nowoczesne podejście do zarządzania szpitalem. Placówkę oceniło dwóch niezależnych od siebie recenzentów. Ich zdaniem toruński szpital jest placówką godną zaufania pacjentów. Oprócz tego szpital korzysta z nowoczesnych sposobów zarządzania opartych na dużej wiedzy, umiejętnościach i kompetencjach osobowych kierownictwa oraz innych pracowników. Dodatkowo szpital stawia również na wysoką satysfakcję swoich pacjentów.
Wskazują na to między innymi prowadzone regularnie przez szpital wewnętrzne ankiety badające satysfakcję pacjentów. Ankieta dotyczy jakości świadczonych usług medycznych. W roku 2015 wskaźnik zadowolenia pacjentów wynosił 85 proc. (oceny bardzo dobre i dobre). Na najwyższym poziomie ankietowani ocenili usługi w zakresie organizacji odwiedzin – 83 proc. oraz ocenę czystości – 80 proc.