
Temat spotkania: Przyszłość szkolnictwa wyższego w Polsce
W debacie wzięli udział: Wiesław Janczyk – Sekretarz Stanu w Ministerstwie Finansów, dr Piotr Dardziński– Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Nauki i Szkolnictwa Wyższego, prof. dr hab. Jacek Woźny – Rektor Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego
w Bydgoszczy, dr hab. Dominik Antonowicz - Pełnomocnik Rektora ds. Organizacji i Ewaluacji Badań Naukowych, Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu, Paweł Zygarłowski – Prezes Zarządu TEB Akademia Sp. z o.o., założyciel Wyższych Szkół Bankowych
Zobacz także: Welconomy Forum in Toruń rozpoczęte [ZDJĘCIA]
Welconomy Forum in Toruń. Dzień drugi [ZDJĘCIA]

Temat spotkania: Post-prawdy w mediach i internecie? Zmiana paradygmatu komunikacji i konsekwencje w komunikacji społecznej i biznesowej
Prelekcje:
Katarzyna Drewnowska – Toczko – „Jak się nazywa pies Obamy, czyli o personalbranding na Instagramie”
Artur Jabłoński – „Bańka informacyjna na Facebooku”
Dominik Pokornowski – „Pijarowe sztuczki czy PR-owa komunikacja biznesu na Twitterze”
Moderator: Katarzyna Drewnowska – Toczko, Dominik Pokornowski
Prelegenci: dr Barbara Brodzińska– Mirowska - UMK, Katedra Dziennikarstwa i Komunikacji społecznej; Jarosław Jaworski - specjalista z zakresu PR kultury, PR Manager Festiwalu Filmowego Tofifest oraz Miejskiego Centrum Kultury w Bydgoszczy; prof. Andrzej Szahaj - UMK, Wydział Filozofii; Artur Woliński - Prezes Agencji informacyjnej Newseria; dr hab. Piotr Zariczny – specjalista w Centrum Wsparcia Biznesu w Toruniu i profesor nadzwyczajny w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej we Włocławku

Temat spotkania: Post-prawdy w mediach i internecie? Zmiana paradygmatu komunikacji i konsekwencje w komunikacji społecznej i biznesowej
Prelekcje:
Katarzyna Drewnowska – Toczko – „Jak się nazywa pies Obamy, czyli o personalbranding na Instagramie”
Artur Jabłoński – „Bańka informacyjna na Facebooku”
Dominik Pokornowski – „Pijarowe sztuczki czy PR-owa komunikacja biznesu na Twitterze”
Moderator: Katarzyna Drewnowska – Toczko, Dominik Pokornowski
Prelegenci: dr Barbara Brodzińska– Mirowska - UMK, Katedra Dziennikarstwa i Komunikacji społecznej; Jarosław Jaworski - specjalista z zakresu PR kultury, PR Manager Festiwalu Filmowego Tofifest oraz Miejskiego Centrum Kultury w Bydgoszczy; prof. Andrzej Szahaj - UMK, Wydział Filozofii; Artur Woliński - Prezes Agencji informacyjnej Newseria; dr hab. Piotr Zariczny – specjalista w Centrum Wsparcia Biznesu w Toruniu i profesor nadzwyczajny w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej we Włocławku

Temat spotkania: Post-prawdy w mediach i internecie? Zmiana paradygmatu komunikacji i konsekwencje w komunikacji społecznej i biznesowej
Prelekcje:
Katarzyna Drewnowska – Toczko – „Jak się nazywa pies Obamy, czyli o personalbranding na Instagramie”
Artur Jabłoński – „Bańka informacyjna na Facebooku”
Dominik Pokornowski – „Pijarowe sztuczki czy PR-owa komunikacja biznesu na Twitterze”
Moderator: Katarzyna Drewnowska – Toczko, Dominik Pokornowski
Prelegenci: dr Barbara Brodzińska– Mirowska - UMK, Katedra Dziennikarstwa i Komunikacji społecznej; Jarosław Jaworski - specjalista z zakresu PR kultury, PR Manager Festiwalu Filmowego Tofifest oraz Miejskiego Centrum Kultury w Bydgoszczy; prof. Andrzej Szahaj - UMK, Wydział Filozofii; Artur Woliński - Prezes Agencji informacyjnej Newseria; dr hab. Piotr Zariczny – specjalista w Centrum Wsparcia Biznesu w Toruniu i profesor nadzwyczajny w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej we Włocławku