dlugo mnie na forum nie było(urlopy,urlopy) i widzę,że nastepny wątek się rozwinął z mojej ulubionej dziedziny..szczerze powiem,że nie zapoznałem się jeszcze z nowym etapem naszej DŚ...więc póki co nie zabieram głosu...w weekend pojeżdżę i spróbuję odpowiedzieć na pytania kolegi "Piotra"...
odnośnie "inteligentnej sygnalizacji"-jest tak jak z mercedesem i polonezem-i to i to jest samochodem.....
po drugie to świetne rozwiązanie sterowania ruchem...oczywiście jesli działa
a
aGiF
Za 1,5 roku, po modernizacji tramwaj będzie mieć pierwszeństwo na wszystkich skrzyżowaniach i wreszcie skończy się spora strata czasu na światłach.
Ty wierzysz w modernizacje?? bo ja już nie... przed wyborami będą ludzi mamić znowu nowymi modernizacjami, ktora powinna sie w tym roku konczyc juz...
g
gościu
Ta "inteligencja" sygnalizacji jest totalną fikcją. Kamery skierowane w dół nie wykryją samochodu dojeżdżającego do skrzyżowania z odpowiednim wyprzedzeniem. Przykład: jadę ostatnio od strony "Południowej" i chcę skręcić w prawo w ul. Hallera; przede mną nie ma żadnego auta, z daleka widzę jak zapala się zielone światło (a żadnego auta oczekującego!), oczywiście jadąc i tak naginane 60km/h "inteligentnie" zdążyło zapalić mi się czerwone światło...
O człowieku widmo na przejściu to pewnie niedługo będą legendy krążyć... Choć ja obstawiam, że to zdalnie sterowana sygnalizacja z biura ZDM
G
Gość
Te światła to jedno wielkie nieporozumienie. Jadąc od strony Lotniska w kierunku miasta stoi się na czerwonym świetle, bo przechodzi "człowiek widmo". Ta sytuacja miała już miejsce kilkakrotnie. Pusty chodnik a człowiek czeka niewiadomo na co .....
Ta sytuacja ma miejsce cały czas...
Marnuje swój czas stojąc przed przejściem dla pieszych, na którym nikt nie przechodzi
nagrode temu, kto to wymyślił! brawo
G
Gość
dodatkowo dojdą w związku z tym światła na skrzyżowaniu ul. Południowej z Konstytucji 3 Maja oraz pod Strzemięcinem na wysokości Lidla. Moim zdaniem jeszcze bardziej skomplikuje to ruch w tych miejscach.
F
ForrestGump
nie mialem okazji widziec tego skrzyzowania, ale ze zdjecia na mm widac ze to paradoks, na co komu sygnalizacja swietlna na takim skrzyzowaniu?? jedna glowna droga i jedna podrzedna, tylko cymbały z ZDM potrafia takie rzeczy... :inteligentne sygnalizacje w Grudziadzu sie nie sprawdzaja, przyklad ulica Gdynska z Chelminska... rano o 5 na ulicy jest sam tramwaj w kierunku rzadza, bedac na przystanku kolo Kuzni, ma zielone swiatlo, gdy podjezdza pod wiadukt, kamera automatycznie wylacza swiatlo i tramwaj stoi caly cykl... czyli uciekaja kolejne ok. 2-3 minuty z rozkladu jazdy... a poza tym niech ktos sprobuje przejechac miasto w ciagu 27 minut z rzadza do tarpna, stajac na wszystkich przystankach, swiatlach, skrzyzowaniach, przejazdach i do tego majac kiosk ruchu w wagonie
Za 1,5 roku, po modernizacji tramwaj będzie mieć pierwszeństwo na wszystkich skrzyżowaniach i wreszcie skończy się spora strata czasu na światłach.
a
aGiF
nie mialem okazji widziec tego skrzyzowania, ale ze zdjecia na mm widac ze to paradoks, na co komu sygnalizacja swietlna na takim skrzyzowaniu?? jedna glowna droga i jedna podrzedna, tylko cymbały z ZDM potrafia takie rzeczy... :inteligentne sygnalizacje w Grudziadzu sie nie sprawdzaja, przyklad ulica Gdynska z Chelminska... rano o 5 na ulicy jest sam tramwaj w kierunku rzadza, bedac na przystanku kolo Kuzni, ma zielone swiatlo, gdy podjezdza pod wiadukt, kamera automatycznie wylacza swiatlo i tramwaj stoi caly cykl... czyli uciekaja kolejne ok. 2-3 minuty z rozkladu jazdy... a poza tym niech ktos sprobuje przejechac miasto w ciagu 27 minut z rzadza do tarpna, stajac na wszystkich przystankach, swiatlach, skrzyzowaniach, przejazdach i do tego majac kiosk ruchu w wagonie(sprzedaz biletow - mialem sytuacje ze sprzedawalem bilety przez 4 minuty kolo monopolu) - przyszlo dwoch panow i kupowalo karnety w cenie 5,20 za sztuke, placac 10-20 groszowkami... musze przeliczyc pieniadze czyz nie powinienem byl odmowic sprzedazy biletu?? zreszta same cena w sobie jest deb***na jakby nie moglabyc pelna cena 5 zl, bo nawet jak ktos przyjdzie z cala piatka, to i tak szuka w portfelu tych 20 groszy, ogolnie przyjrzyjcie sie linii napowietrznej gdzie sa tabliczki z predkosciami, np. torunska - 20 km, a tramwaj sunie tam minimum 27 km, tak samo na luku na klasztornej jest 5 a tramwaj jedzie tam ok. 10-15 km... wolniej sie nie da, bo trzeba gonic za rozkladem, ktory ulozyla szanowna pani Kleczkowska siedzac z d@#a za biurkiem i jezdzac do pracy samochodem, stawiajac samochod na torowisku, przy dlugiej.
x
xcx
Człowiek widmo też człowiek, jakoś przejść musi.
E
Ewa
Te światła to jedno wielkie nieporozumienie. Jadąc od strony Lotniska w kierunku miasta stoi się na czerwonym świetle, bo przechodzi "człowiek widmo". Ta sytuacja miała już miejsce kilkakrotnie. Pusty chodnik a człowiek czeka niewiadomo na co .....
t
taxi
Jaja jak berety a koki juz nie powiem jakie,
G
Gość
Czemu nikt nie uzgadnia takich inwestycji z fachowcami? A nawet ze zwykłymi kierowcami korzystajacymi na codzień z tych dróg? Znów jakiś gryzipiórek bez prawa jazdy sprawił nam "miłą" niespodziankę. Moja propozycja- ukarać idiotę i zwolnić a sygnalizacje sprzedać. Za zarobione pieniadze unowocześnić skrzyżowanie Średnicówki z Łyskowskiego (to co tam wykoanali grudziądzcy 'geniusze' to juz nie jest parodia urzędowania a raczej dramat). Po nazwisku-kto to kazał kupic, zamontować i uruchomićte światła. Niech mieszkańcy wiedzą co to są za 'myslacy inaczej'.
To się niestety nasi urzędnicy ale co tam kolejny bubel kupi naród !!!
a
andrew
Już jedne "inteligentne" światła mamy w Gudziądzu na wiadukcie przy moście . Działają tak inteligentnie jak nasi urzędnicy ...
P
Purysta
KODEKS ETYKI
PRACOWNIKÓW ZARZĄDU DRÓG MIEJSKICH
W GRUDZIĄDZU
§ 12
(Zasada współodpowiedzialności)
1. Pracownik nie boi się podejmowania decyzji oraz wynikających z nich konsekwencji.
No i ku...wa nie bali się i podjęli, niczego się nie boją
Dobre!!!
Ź
Ździchu
KODEKS ETYKI
PRACOWNIKÓW ZARZĄDU DRÓG MIEJSKICH
W GRUDZIĄDZU
§ 12
(Zasada współodpowiedzialności)
1. Pracownik nie boi się podejmowania decyzji oraz wynikających z nich konsekwencji.
No i ku...wa nie bali się i podjęli, niczego się nie boją
Z
Zygmunt
Czemu nikt nie uzgadnia takich inwestycji z fachowcami? A nawet ze zwykłymi kierowcami korzystajacymi na codzień z tych dróg? Znów jakiś gryzipiórek bez prawa jazdy sprawił nam "miłą" niespodziankę. Moja propozycja- ukarać idiotę i zwolnić a sygnalizacje sprzedać. Za zarobione pieniadze unowocześnić skrzyżowanie Średnicówki z Łyskowskiego (to co tam wykoanali grudziądzcy 'geniusze' to juz nie jest parodia urzędowania a raczej dramat). Po nazwisku-kto to kazał kupic, zamontować i uruchomićte światła. Niech mieszkańcy wiedzą co to są za 'myslacy inaczej'.
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl