- Polacy polubili zakupy przez internet, zaczynając od platform aukcyjnych, sklepów internetowych i poprzez platformy porównywania cen. Tutaj bardzo dużą rolę odgrywają firmy kurierskie, nie tylko dostarczające produkty do domu, ale też do punktów dostawy – podkreślił Kulbicki.
Żabka chce udawać pocztę, by zarabiać we wszystkie niedziele
Dzięki punktom partnerskim, odbieranie i wysyłanie paczek stało się tak łatwe, jak zakupy w sieci.
Możemy decydować kiedy i gdzie odbierzemy paczkę
- Sieć punktów DHL Parcel to partnerska sieć licząca obecnie ponad 6 tys. lokalizacji. Największą zaletą odbioru paczki w punkcie jest swoboda. Możemy decydować kiedy i gdzie odbierzemy paczkę – opisuje Maciej Dudek, Kierownik ds. Sieci i Punktów dostępu DHL Parcel.
- Punkty czynne są w dogodnych godzinach. 90 proc. z nich jest czynnych do 21 lub dłużej. Mamy punkty zlokalizowane w biurowcach, na stacjach benzynowych i dworach PKP. Na odbiór przesyłki mamy 7 dni – dodał Maciej Dudek.
Przekieruj paczkę
Teraz paczki można odbierać i zwracać m.in. w sklepach Żabka i Freshmarket w całej Polsce. Dzięki współpracy sklepów z DHL Parcel, dostęp do usługi w zasięgu 10 minut drogi od domu będzie miało 80 proc. Polaków.
Zamówioną przesyłkę można przekierować do dowolnego punktu dzięki aplikacji Przekieruj Paczkę lub podać adres punktu podczas składania zamówienia w sklepie internetowym.
