https://pomorska.pl
reklama
Pasek artykułowy - wybory

Współpraca DHL z Żabką i Freshmarketem ułatwi Wam zakupy w internecie [wideo]

Agnieszka Domka-Rybka
DHL Parcel
Polacy robią coraz więcej zakupów przez internet i co za tym idzie, odbierają i wysyłają mnóstwo paczek. - Polski rynek e-commerce rozwija się bardzo dynamicznie, a jego wartość w 2017 r. osiągnęła poziom ok. 40 mld zł - potwierdza ekspert e-commerce Dawid Kulbicki.

- Polacy polubili zakupy przez internet, zaczynając od platform aukcyjnych, sklepów internetowych i poprzez platformy porównywania cen. Tutaj bardzo dużą rolę odgrywają firmy kurierskie, nie tylko dostarczające produkty do domu, ale też do punktów dostawy – podkreślił Kulbicki.

Żabka chce udawać pocztę, by zarabiać we wszystkie niedziele

Dzięki punktom partnerskim, odbieranie i wysyłanie paczek stało się tak łatwe, jak zakupy w sieci.

Możemy decydować kiedy i gdzie odbierzemy paczkę

- Sieć punktów DHL Parcel to partnerska sieć licząca obecnie ponad 6 tys. lokalizacji. Największą zaletą odbioru paczki w punkcie jest swoboda. Możemy decydować kiedy i gdzie odbierzemy paczkę – opisuje Maciej Dudek, Kierownik ds. Sieci i Punktów dostępu DHL Parcel.

- Punkty czynne są w dogodnych godzinach. 90 proc. z nich jest czynnych do 21 lub dłużej. Mamy punkty zlokalizowane w biurowcach, na stacjach benzynowych i dworach PKP. Na odbiór przesyłki mamy 7 dni – dodał Maciej Dudek.

Przekieruj paczkę

Teraz paczki można odbierać i zwracać m.in. w sklepach Żabka i Freshmarket w całej Polsce. Dzięki współpracy sklepów z DHL Parcel, dostęp do usługi w zasięgu 10 minut drogi od domu będzie miało 80 proc. Polaków.

Zamówioną przesyłkę można przekierować do dowolnego punktu dzięki aplikacji Przekieruj Paczkę lub podać adres punktu podczas składania zamówienia w sklepie internetowym.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Biznes

Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska