https://pomorska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Wszystko drogą elektroniczną

(amz)
Niedługo w Urzędzie Miejskim powstanie punkt obsługi klienta, który zajmować się będzie elektronicznym systemem obiegu dokumentów.

Zgodnie z ustawą o dostępie do informacji publicznej, samorządy mają czas do 17 sierpnia na umożliwienie mieszkańcom składania podań drogą elektroniczną.

Urząd miejski przymierza się więc do urządzenia punktu obsługi klientów. - Część korytarza, jak się idzie do sekretariatu burmistrza, zostanie wyodrębniona na ten punkt. Myślę że to będzie dobre lokum, wszyscy łatwo trafią - mówi sekretarz Jadwiga Krajecka. Będą tam stały komputery z oprogramowaniem systemu elektronicznego obiegu informacji, ksero i skaner. Obsługiwać to będą pracownicy kancelarii urzędu.

Przyniesione przez klientów podania będzie można od razu przesłać elektronicznie do odpowiedniego wydziału. Mieszkańcy otrzymają w nim druki podań i uzyskają informacje o sposobie załatwiania spraw.

Punkt czynny będzie od lipca. Urząd szykuje się już do prac remontowych. Natomiast oprogramowanie zainstaluje firma "Madkom" z Gdyni, która wygrała przetarg na realizację systemu w całym powiecie.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Biznes

Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska