https://pomorska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Wykoleił się pociąg towarowy z drewnem pomiędzy stacją Rogóźno - Grudziądz Owczarki [zdjęcia, wideo]

(PA)
O zamieszaniu i nerwach nie było mowy. - Kolejarze powiadomili nas o sytuacji - podkreślał pan Piotr, którego spotkaliśmy na dworcu głównym w Grudziądzu.
O zamieszaniu i nerwach nie było mowy. - Kolejarze powiadomili nas o sytuacji - podkreślał pan Piotr, którego spotkaliśmy na dworcu głównym w Grudziądzu. Piotr Bilski
W związku ze zdarzeniem na odcinku Grudziądz - Gardeja za wszystkie pociągi ARRIV-y została wprowadzona do odwołania kolejowa komunikacja zastępcza. Na szczęście nikomu z załogi nic się nie stało. Przyczyny wykolejenia składu nie są znane. Zbada je specjalna komisja.
Ruch kolejowy na odcinku Grudziądz-Rogóźno został wstrzymany. Co najmniej do czwartku.
Ruch kolejowy na odcinku Grudziądz-Rogóźno został wstrzymany. Co najmniej do czwartku. Piotr Bilski

Trwa usuwanie skutków wykolejenia pociągu na trasie Rogóźno Pomorskie - Grudziądz Owczarki
(fot. Piotr Bilski)

Wyświetl większą mapę

Wzorowo spisała się Arriva

Usuwanie skutków wypadku potrwa kilka dni

Czytaj e-wydanie »

Komentarze 13

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

R
Rafał
Może być tak,że Malbork nie był w stanie przejąć całego ciężaru objazdów,przez Grudziądz szły objazdowe składu towarowe z kierunku Laskowic Pomorskich i Jabłonowa Pomorskiego.Teraz będzie musiał,innego kierunku niż malborski nie ma.Prabuty w przebudowie są.
m
maczy

Dlatego, że pan Leszek Lewiński nie pozwala im jeździć między Malborkiem a Kwidzynem przez Sztum, bo traktuje tę część linii 207 jak swoje "dziecko" i nie daje jej zajeżdżać towarami, natomiast linia z Kwidzyna do Prabut jest nieprzejezdna z powodu przebudowy stacji w Prabutach.

m
mike

Dlaczego ciężkie składy do celulozy w kwidzynie puszcz się przez Laskowice - Grudziądz -Gardeję?

G
Gość
W dniu 10.12.2013 o 08:09, ForrestGump napisał:

Z pustego i Salomon nie naleje. Ten odcinek będzie modernizowany w w najbliższych latach.

Raczej nie będzie. Tylko Toruń - Grudziądz. 

k
kibic

Zgadzam się. Weźmy przykład z naszych zachodnich sąsiadów. Wszystko pod jednym kierownictwem i skutki widać. Prywatyzacja doprowadziła ten kraj do takiej sytuacji we wszystkich dziedzinach gospodarki. Niestety nie potrafimy się rządzić. Jak Bismark kiedyś powiedział: jeśli chcecie się zemścić na Polakach to pozwólcie się im samym rządzić. Święta prawda.

F
ForrestGump
W dniu 09.12.2013 o 19:28, ~liz napisał:

A dlaczego? Bo takie zajebiste tory mamy! Zamiast kilkudziesięciu spółek (Regio, Tlk, Inter regio i inne badziewie) zrobić jedną spółkę PKP tak jak było kiedyś i pieniążki na remonty tras się migiem znajdą! A tak to członkowie z każdej poszczególnej spółki ciągną krocie złotówek na swoje potrzeby, wypłaty itd. Brak jednego konkretnego człowieka, który ogarnąłby cały ten syf!

Z pustego i Salomon nie naleje.

 

Ten odcinek powinien już dawno być wyremontowany. A tak to tylko stwarza zagrożenie dla cięższych składów.

Ten odcinek będzie modernizowany w w najbliższych latach.

i
iks

Na zdjęciu nr 20 chyba widać przyczynę.

G
Gość

Pędź dolina się wykoleił?

m
m

Większość tras spalinowych w kuj-pom nadaje się tylko do wyremontowania!!

m
mechanik Bydgoszcz Wschód

Chłopaki z ekipy bydgoskiego Specjalnego Pociągu Ratunkowego w akcji,oni zawsze dają radę!

C
CowboyFromHell

Ten odcinek powinien już dawno być wyremontowany. A tak to tylko stwarza zagrożenie dla cięższych składów.

t
takijeden
W dniu 09.12.2013 o 19:28, ~liz napisał:

 Zamiast kilkudziesięciu spółek (Regio, Tlk, Inter regio i inne badziewie) zrobić jedną spółkę PKP tak jak było kiedyś i pieniążki na remonty tras się migiem znajdą!

A gdzie by wtedy swoich kolesi poupychali?Tak to chociaż są kierownicze etaty wolne dla znajomków...

~liz

A dlaczego? Bo takie zajebiste tory mamy! Zamiast kilkudziesięciu spółek (Regio, Tlk, Inter regio i inne badziewie) zrobić jedną spółkę PKP tak jak było kiedyś i pieniążki na remonty tras się migiem znajdą! A tak to członkowie z każdej poszczególnej spółki ciągną krocie złotówek na swoje potrzeby, wypłaty itd. Brak jednego konkretnego człowieka, który ogarnąłby cały ten syf!

Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska