
Pierwsza była nowela Prospera Merimeego. Druga była opera Georgesa Bizeta, a my na otwarcie XXXI Bydgoskiego Festiwalu Operowego dostaliśmy interpretację baletową Johan Ingera, który zebrał w jedno zarówno Bizeta i Marca Alvareza Garcia (oryginalne kompozycje), jak i aranżacje Rodiona Szczodrina i Alvaro Dominigueza Vazqueza.

Pierwsza była nowela Prospera Merimeego. Druga była opera Georgesa Bizeta, a my na otwarcie XXXI Bydgoskiego Festiwalu Operowego dostaliśmy interpretację baletową Johan Ingera, który zebrał w jedno zarówno Bizeta i Marca Alvareza Garcia (oryginalne kompozycje), jak i aranżacje Rodiona Szczodrina i Alvaro Dominigueza Vazqueza.

Pierwsza była nowela Prospera Merimeego. Druga była opera Georgesa Bizeta, a my na otwarcie XXXI Bydgoskiego Festiwalu Operowego dostaliśmy interpretację baletową Johan Ingera, który zebrał w jedno zarówno Bizeta i Marca Alvareza Garcia (oryginalne kompozycje), jak i aranżacje Rodiona Szczodrina i Alvaro Dominigueza Vazqueza.

Pierwsza była nowela Prospera Merimeego. Druga była opera Georgesa Bizeta, a my na otwarcie XXXI Bydgoskiego Festiwalu Operowego dostaliśmy interpretację baletową Johan Ingera, który zebrał w jedno zarówno Bizeta i Marca Alvareza Garcia (oryginalne kompozycje), jak i aranżacje Rodiona Szczodrina i Alvaro Dominigueza Vazqueza.