Zabawki w Polsce sprzedają się lepiej niż świeże bułeczki. Wkrótce Gift Show Poland

Zbigniew Biskupski AIP
Szymon Starnawski
Udostępnij:
Rynek zabawek w Polsce rozwija się w zawrotnym tempie i według firmy badawczej NPD Group należymy do krajów o największej dynamice wzrostu sprzedaży zabawek, nie tylko w Europie, ale również na świecie. Wszyscy zainteresowani tą branżą już nie mogą doczekać się nowości, które pojawią się na Gift Show Poland.

Wydarzenia branżowe umożliwiają przedsiębiorcom zapoznanie się z najnowszymi trendami, a także poznanie oferty konkurencji. To również dobry czas na wymianę doświadczeń oraz nawiązanie kontaktów biznesowych. – Podczas targów branży zabawkarskiej można spotkać importerów i producentów artykułów dla dzieci zarówno z Polski, jak i z zagranicy. Eventy umożliwiają spotkania twarzą w twarz, a to znacząco ułatwia nawiązywanie relacji biznesowych – tłumaczy Monika Glegoła, współorganizatorka targów Gift Show Poland, podczas których blisko 100 firm z branży zabawkarskiej, zaprezentuje artykuły dla dzieci i niemowląt.

Targi to nadal jedno z najbardziej efektywnych narzędzi promocyjnych, co w dobie intensywnego rozwoju technologicznego oraz digitalowych narzędzi marketingowych może być co najmniej zastanawiające.

Targi dedykowane branży zabawkarskiej odwiedzają nie tylko osoby ściśle związane z rynkiem, ale również interesujące się nowościami lub poszukujące ciekawych pomysłów na prezenty. Jest to więc okazja do spotkań z obecnymi klientami oraz budowania ich lojalności. To także szansa na zwiększenie rozpoznawalności naszej marki oraz dotarcie z ofertą do potencjalnych klientów.

Zaprzyjaźnij się z klientem!

W tym celu firmy włączają się w prowadzenie warsztatów organizowanych w ramach wydarzeń branżowych, dzięki którym mają możliwość zaprezentowania swoich umiejętności. Chętnie występują również w roli eksperta podczas paneli dyskusyjnych, co z kolei potwierdza przygotowanie merytoryczne przedstawiciela danej firmy. Przedsiębiorcy nie bez przyczyny angażują się również w konkursy organizowane w trakcie targów.

– Często zadanie konkursowe wymaga wiedzy na temat produktów danego wystawcy, co w efekcie zachęca osoby zainteresowane uczestnictwem do odwiedzenia i zapoznania się z konkretną firmą. Niemałą rolę odgrywają także nagrody, które wzbudzają miłe skojarzenia z ich fundatorem – wyjaśnia Monika Glegoła z Gift Show Poland 2017.
Dziś stoisko z materiałami reklamowymi to za mało, by mówić o skutecznym wykorzystaniu targów do promocji własnego biznesu. Dopiero zastosowanie się do powyższych wskazówek pozwali na uzyskanie satysfakcjonujących efektów, a przecież na tym zależy każdemu przedsiębiorcy.

Wkrótce Gift Show Poland

Gift Show Poland to jedno z największych wydarzeń branży upominkowej w Polsce. Targi odbędą się w dniach 26-28 maja w warszawskim Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska, przy ul. Marsa 56c.
Podczas tegorocznej edycji nie zabraknie konkursów, w ostatnim dniu odbędzie się m.in. finał konkursu „Pewnego dnia u Lwa”, warsztatów kreatywnych oraz nowych atrakcji od organizatorów, którą będzie Wyspa Zabawek – Sektor Branży Zabawkarskiej. W tym sektorze zostaną zaprezentowane produkty dla dzieci i niemowląt.

Pokolenie Z Dobry, ale szybki klient

Wideo

Materiał oryginalny: Zabawki w Polsce sprzedają się lepiej niż świeże bułeczki. Wkrótce Gift Show Poland - Strefa Biznesu

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie