https://pomorska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Zabezpieczenia antykradzieżowe na drogim maśle w niemieckich Lidlach. W polskich też będą? [komentarz firmy]

Agnieszka Domka-Rybka
W ostatnim czasie podrożało wiele produktów, m.in. masło.
W ostatnim czasie podrożało wiele produktów, m.in. masło. Tomasz Hołod/zdjęcie ilustracyjne
Z wysokimi cenami żywności muszą mierzyć się nie tylko mieszkańcy Polski, ale również innych krajów. Przez inflację niemiecki Lidl zdecydował się na stanowczy krok...

Inflacja daje sie mocno we znaki także np. w Niemczech. Tamtejszy Lidl zdecydował się na wprowadzenie specjalnych zabezpieczeń antykradzieżowych, naklejanych na produktach spożywczych, takich jak mięso czy masło - poinformował serwis o2.pl.

Czytamy tam dalej, że niemieckie media opisują, że w ostatnim czasie szczególnie mocno podrożało mięso oraz masło. Sprawa jest na tyle poważna, że na podjęcie stanowczych kroków zdecydował się Lidl. Niemiecka sieć hipermarketów postanowiła wprowadzić specjalne zabezpieczenia antykradzieżowe.

"Obecnie nie zamierzamy stosować takich zabezpieczeń w Polsce"

Zapytaliśmy w Lidl Polska, czy zabezpieczenia antykradzieżowe pojawią się także w sklepach tej sieci w naszym kraju.

"Chcielibyśmy podkreślić, że naszym celem jest oferowanie klientom szerokiej gamy produktów w atrakcyjnych, niskich cenach. Klienci odwiedzając nasze sklepy, mogą spodziewać się atrakcyjnych ofert, nowości produktowych, licznych promocji oraz kuponów i akcji rabatowych w ramach aplikacji zakupowej Lidl Plus. Chcielibyśmy zaznaczyć, że w Lidl Polska oferujemy tysiące produktów – dążymy do tego, aby kształtowane przez nas ceny były bardzo atrakcyjne w stosunku do rynku krajowego. Obecnie nie zamierzamy stosować wspomnianego rozwiązania. Podkreślamy, że Lidl Polska chroni polskie rodziny przed inflacją. Oferowanie produktów wysokiej jakości, w niskiej, atrakcyjnej cenie jest wpisane w DNA naszej firmy od początku jej działania. Od momentu uruchomienia pierwszych sklepów Lidl Polska właśnie mija 20 lat. Przez ten czas ani na moment nie porzuciliśmy starań w zakresie dążenia do niskich cen. Konkurencyjną ofertę sklepów Lidl Polska potwierdzają prowadzone regularnie niezależne opracowania, w tym m.in. raport „Koszyk Zakupowy” przygotowany przez ASM Sales Force Agency. W ostatnich raportach, opublikowanych w maju oraz czerwcu br., zajęliśmy pozycję lidera wśród sklepów naszego formatu oraz drugie miejsce ogółem w zestawieniu wszystkich badanych sieci handlowych (Raport ASM, lipiec, sierpień 2022)" - odpowiedziała Strefie Biznesu Aleksandra Robaszkiewicz, rzecznik prasowy Lidl Polska.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Biznes

Komentarze 1

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

Q
Qu
jesli ktos sie zastanawia dokad zmierza ludzkosc...to nie ma sie co zastanawiac bo dokad moze zmierzac bydlo??? ;]
Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska