- O himalajskim Yeti wszyscy słyszeli, ale nikt go nie widział. Z naszym projektem jest inaczej. W tym roku kolejnych 41 studentów otrzymało specjalne certyfikaty ukończenia naszych warsztatów - stwierdził Wojciech Sobieszak, prezes zarządu CPP Toruń-Pacific podsumowując trzecią akcję YES 4 YETI (Young Employment&Training Initiative).
YES 4 YETI to cykl warsztatów i praktyk dla studentów toruńskich uczelni z kierunków ekonomicznych.
Projekt jest lokalną inicjatywą Cereal Partners Poland, umożliwiającą młodym ludziom zdobycie wiedzy i umiejętności przydatnej w znalezieniu i uzyskaniu pracy. Jednym z udziałowców CPP jest firma Nestlé - inicjator „Sojuszu dla Młodych”. Celem akcji jest zwalczanie bezrobocia wśród osób wchodzących na rynek.
W tym roku do YES 4 YETI przystąpiło 41 studentów Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania UMK i Wydziału Finansów i Zarządzania Wyższej Szkoły Bankowej w Toruniu. W ciągu kilku miesięcy uczestniczyli oni w cyklu warsztatów organizowanych w firmie Toruń- Pacific, których celem było przybliżenie studentom praktyki gospodarczej. Marketingowcy, kontrolerzy finansowi, specjaliści od oceny sensorycznej produktów zatrudnieni w CPP dzielili się z nimi wiedzą i doświadczeniami.
- W tym roku większy nacisk położyliśmy na kształtowanie praktycznych umiejętności. Więcej niż w poprzednich akcjach było zajęć warsztatowych - mówi Małgorzata Szalewska-Urbańska, wiceprezes Cereal Partners Poland ds. pracowniczych.
Tegoroczna akcja rozpoczęła się w lutym. W marcu i kwietniu odbyły się warsztaty w siedzibie CPP Toruń-Pacific. Na zakończenie każdy z uczestników opracował zadanie projektowe z wybranego tematu.
Podczas uroczystego zakończenia trzeciej akcji YETI autorzy najlepszych prac otrzymali wyróżnienia, a każdy z jej uczestników certyfikat.
Pierwsza nagroda przypadła zespołowi studentek UMK (Agnieszka Brach, Margareta Kwiecińska i Justyna Ptak) za „analizę produktów CPP oraz całej kategorii płatków śniadaniowych w wybranym sklepie dyskontowym i wybranym hipermarkecie”.
Drugą nagrodę otrzymał Łukasz Buler, student WSB za pracę „Program ciągłego doskonalenia: Jakie korzyści biznesowe może dać wdrożenie kultury ciągłego doskonalenia? Jakich argumentów użyjesz, aby przekonać Zarząd, a jak przekonasz pracowników do wdrożenia inicjatywy ciągłego doskonalenia?
Trzecia lokata przypadła Jarosławowi Dalke z UMK za pracę z zakresu marketingu i sprzedaży.
