Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Żacy w Toruniu mają potencjał. I doświadczenie

(kl)
Ambitni i młodzi uczestnicy YES 4 YETI opracowali własne projekty. Najlepszych wyróżnił prezes Wojciech Sobieszak.
Ambitni i młodzi uczestnicy YES 4 YETI opracowali własne projekty. Najlepszych wyróżnił prezes Wojciech Sobieszak. Sławomir Kowalski
Jak wygląda praca w międzynarodowej firmie? Przekonali się o tym studenci UMK oraz Wyższej Szkoły Bankowej.

- O himalajskim Yeti wszyscy słyszeli, ale nikt go nie widział. Z naszym projektem jest inaczej. W tym roku kolejnych 41 studentów otrzymało specjalne certyfikaty ukończenia naszych warsztatów - stwierdził Wojciech Sobieszak, prezes zarządu CPP Toruń-Pacific podsumowując trzecią akcję YES 4 YETI (Young Employment&Training Initiative).

YES 4 YETI to cykl warsztatów i praktyk dla studentów toruńskich uczelni z kierunków ekonomicznych.

Projekt jest lokalną inicjatywą Cereal Partners Poland, umożliwiającą młodym ludziom zdobycie wiedzy i umiejętności przydatnej w znalezieniu i uzyskaniu pracy. Jednym z udziałowców CPP jest firma Nestlé - inicjator „Sojuszu dla Młodych”. Celem akcji jest zwalczanie bezrobocia wśród osób wchodzących na rynek.

W tym roku do YES 4 YETI przystąpiło 41 studentów Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania UMK i Wydziału Finansów i Zarządzania Wyższej Szkoły Bankowej w Toruniu. W ciągu kilku miesięcy uczestniczyli oni w cyklu warsztatów organizowanych w firmie Toruń- Pacific, których celem było przybliżenie studentom praktyki gospodarczej. Marketingowcy, kontrolerzy finansowi, specjaliści od oceny sensorycznej produktów zatrudnieni w CPP dzielili się z nimi wiedzą i doświadczeniami.

- W tym roku większy nacisk położyliśmy na kształtowanie praktycznych umiejętności. Więcej niż w poprzednich akcjach było zajęć warsztatowych - mówi Małgorzata Szalewska-Urbańska, wiceprezes Cereal Partners Poland ds. pracowniczych.

Tegoroczna akcja rozpoczęła się w lutym. W marcu i kwietniu odbyły się warsztaty w siedzibie CPP Toruń-Pacific. Na zakończenie każdy z uczestników opracował zadanie projektowe z wybranego tematu.

Podczas uroczystego zakończenia trzeciej akcji YETI autorzy najlepszych prac otrzymali wyróżnienia, a każdy z jej uczestników certyfikat.

Pierwsza nagroda przypadła zespołowi studentek UMK (Agnieszka Brach, Margareta Kwiecińska i Justyna Ptak) za „analizę produktów CPP oraz całej kategorii płatków śniadaniowych w wybranym sklepie dyskontowym i wybranym hipermarkecie”.

Drugą nagrodę otrzymał Łukasz Buler, student WSB za pracę „Program ciągłego doskonalenia: Jakie korzyści biznesowe może dać wdrożenie kultury ciągłego doskonalenia? Jakich argumentów użyjesz, aby przekonać Zarząd, a jak przekonasz pracowników do wdrożenia inicjatywy ciągłego doskonalenia?

Trzecia lokata przypadła Jarosławowi Dalke z UMK za pracę z zakresu marketingu i sprzedaży.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska