Oznacza to, że kupując nowe buty czy płaszcz, odczuwamy podniecenie. Nic więc dziwnego, że w centrach handlowych chcemy spędzać coraz więcej czasu. Dziś aż 32 proc. z nas poświęca na jeden wypad aż 3 godziny. 13 proc. potrzebuje jeszcze więcej czasu - wynika z badań SMG/KRC MillwardBrown przeprowadzonych dla Silesia City Center. Oznacza to, że na jeden wypad na zakupy poświęcamy aż 25 razy więcej czasu niż na łóżkowe igraszki.
Jakie prawa przysługują pasażerom linii lotniczych?
Zakupy stymulują i to dosłownie.Dla 97 proc. kobiet wypad na shopping skuteczniej poprawia humor niż seks. Ten wybrało aż 6 proc. mniej pań - wynika z sondażu Grupy IQS. Oznacza to, że dla większości Polek zakupy przestają być przykrym obowiązkiem, a stają się podobnie jak dla mieszkanek USA, Wielkiej Brytanii czy Kanady, czystą przyjemnością.
Z badań wynika, że aż 91 proc. ankietowanych preferuje samotne zakupy. Nie lubimy za to zakupów z partnerem lub współmałżonkiem.
Czytaj e-wydanie »