https://pomorska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Złoty Standard dla Słonecznego Młyna

(M)
Hotek Słoneczny Młyn widziany od strony Brdy
Hotek Słoneczny Młyn widziany od strony Brdy Marek Weckwerth
Nie tylko kibice odliczają dni do rozpoczęcia Euro 2012. Dla hotelarzy, restauratorów i całej branży turystycznej, to czas wytężonej pracy, by zagwarantować wysoki standard usług większej liczbie gości.

Program Polskiej Organizacji Turystycznej ,,Złoty Standard w Obsłudze Klienta" rekomenduje najlepsze obiekty - takie, które nie narażają turystów na rozczarowanie.

Przeczytaj także:Niebo w ustach i na talerzu, czyli "Trendy Chef 2012" [zdjęcia]

Certyfikowane obiekty muszą spełniać wymagania w zakresie: komunikacji w językach obcych, dostępności i atrakcyjności oferty promocyjnej czy jakości obsługi. Najlepsze hotele to nie tylko wysoki standard, ale także wyjątkowa, przyjazna atmosfera.

Wśród wyróżnionych hoteli znalazł się Hotel Słoneczny Młyn przy ul. Jagiellońskiej 96 w Bydgoszczy. To jedyny certyfikowany obiekt w województwie kujawsko-pomorskim. Hotel ma bezpośredni dostęp do przepływającej w pobliżu rzeki Brdy. Można tu dopłynąć jachtem, kajakiem, zacumować przy pływającym pomoście.

Czytaj e-wydanie »
emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Biznes

Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska