https://pomorska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Znowu będziemy latać z Bydgoszczy do Warszawy

Sławomir Bobbe
Eurolot był ostatnim przewoźnikiem, który obsługiwał rejsowe loty z Bydgoszczy do Warszawy.
Eurolot był ostatnim przewoźnikiem, który obsługiwał rejsowe loty z Bydgoszczy do Warszawy. Jarosław Pruss
W czwartek (5 września) w Porcie Lotniczym Bydgoszcz odbędzie się konferencja prasowa, na której dowiemy się, kiedy ponownie polecimy z Bydgoszczy do Warszawy.

Swoją obecność w Bydgoszczy zapowiedzieli między innymi przedstawiciele Polskich Linii Lotniczych LOT oraz marszałek województwa, główny udziałowiec PLB. To oznaczać może tylko jedno - wznowienie połączeń lotniczych z Bydgoszczy do Warszawy.

Ostatnie samoloty Eurolotu odleciały z naszego miasta do stolicy wiosną 2015 roku, od tego czasu bydgoski port lotniczy zabiegał o wznowienie połączeń.

Zagraniczne wczasy idą jak świeże bułeczki. Portal rankomat.pl wymienia zagraniczne miejsca, które Polacy najczęściej wybierają jako cele swoich wycieczek. Dokąd najchętniej wyjeżdżają mieszkańcy Pomorza i Kujaw?Zobacz wideo: Nieudane wakacje? Masz prawo do reklamacji!

Wakacje 2019. W tych krajach spotkasz mieszkańców naszego regionu!

Smaki Kujaw i Pomorza 2

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Ostatnia droga Franciszka. Papież spoczął w ukochanej bazylice

Komentarze 23

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość
5 września, 08:52, Kujawsko pom:

I znowu będę puste latać za parę milionów

5 września, 08:57, TorTor:

Dokładnie. Ewentualnie posłowie wojewódzcy, bo to dla nich głównie będą te loty. Bo kto z regionu, nie licząc Bydgoszczy, będzie specjalnie przyjeżdżał na lotnisko w Białych Błotach, aby polecieć do Warszawy, zwłaszcza z tych dalszych części regionu, głównie wschodnich? To się po prostu nikomu nie będzie opłacało. Z jakichś powodów zawieszono te loty i nie sądzę, aby coś się w tej kwestii zmieniło, tym bardziej teraz przy wyludniającym się naszym województwie. Zapewne odbędzie się to kosztem innych połączeń. Coś za coś :/

5 września, 12:08, Gość:

Ale to połączenie jest dla tych co w Warszawie chcą się przesiąść na inny kierunek. Jak kiedys likwidowano połączenie Bydgoszcz-Warszawa to hub Okęcie miało bardzo słabą siatkę połączeń. Teraz jest to dwa razy tyle co było kiedyś i dlatego ma to sens. Bydgoszcz, Toruń, Inowrocław, Grudządz i okoliczne gminy to swoje wygenerują. Moda na latanie jest większa z roku na rok. Miłego dnia.

5 września, 15:01, TorTor:

Bzdury piszesz. Ani Toruń, Grudziądz, Włocławek, czy inne miasta na wschód od Torunia nie będą specjalnie jeździć do Bydgoszczy (dla nich to kawał drogi), czekać tam na samolot, który nie zawsze godzinowo będzie pasował, płacili za przejazd, przelot, żeby polecieć na lotnisko w Warszawie i tam się przesiadać. To im się nie będzie opłacało ani czasowo, ani finansowo. Wschodnia część ma bardzo dobry dojazd do Warszawy i samochodem i PKP i PKS, zatem mało kto będzie korzystał z tych połączeń, jak to było kiedyś, a Inowrocław po wybudowaniu S5 dojedzie sobie szybko do poznańskiego lotniska, tak samo jak mieszkańcy Bydgoszczy i okolicznych gmin, bo z tamtego lotniska jest dużo więcej połączeń niż z PLB. Ten pomysł jest bez sensu dla małej grupy zainteresowanych i te połączenia nie zarobią na siebie :/

5 września, 15:58, Waldek:

Torun lata Lufthansa z Bydgoszczy o czym świadczy codziennie podstawiony autobus do i z Torunia na lot do Frankfurtu.

5 września, 16:50, TorTor:

Taaa... :) Nie znam ani jednego znajomego, który by latał z Bydgoszczy. Wszyscy z Gdańska. Nie twierdzę, że od czasu do czasu jacyś torunianie nie korzystają z lotniska w Białych Błotach, ale zdecydowana większość wybiera Gdańsk i to jest fakt.

Ale wczesniej dużo ludzi lataloz Torunia do Niemiec a terz latają z Gdańska

G
Gość
Niech Bydgoszcz popatrzy ile stracila z likwidacji Weeze i wszyscy teraz latają z Gdańska
G
Gość
A gdzie są loty do Niemiec samoloty prawie pelne i zostały zlikwidowane czemu Bydgoszcz nie skorzysta z Wizzira
T
TorTor
5 września, 08:52, Kujawsko pom:

I znowu będę puste latać za parę milionów

5 września, 08:57, TorTor:

Dokładnie. Ewentualnie posłowie wojewódzcy, bo to dla nich głównie będą te loty. Bo kto z regionu, nie licząc Bydgoszczy, będzie specjalnie przyjeżdżał na lotnisko w Białych Błotach, aby polecieć do Warszawy, zwłaszcza z tych dalszych części regionu, głównie wschodnich? To się po prostu nikomu nie będzie opłacało. Z jakichś powodów zawieszono te loty i nie sądzę, aby coś się w tej kwestii zmieniło, tym bardziej teraz przy wyludniającym się naszym województwie. Zapewne odbędzie się to kosztem innych połączeń. Coś za coś :/

5 września, 12:08, Gość:

Ale to połączenie jest dla tych co w Warszawie chcą się przesiąść na inny kierunek. Jak kiedys likwidowano połączenie Bydgoszcz-Warszawa to hub Okęcie miało bardzo słabą siatkę połączeń. Teraz jest to dwa razy tyle co było kiedyś i dlatego ma to sens. Bydgoszcz, Toruń, Inowrocław, Grudządz i okoliczne gminy to swoje wygenerują. Moda na latanie jest większa z roku na rok. Miłego dnia.

5 września, 15:01, TorTor:

Bzdury piszesz. Ani Toruń, Grudziądz, Włocławek, czy inne miasta na wschód od Torunia nie będą specjalnie jeździć do Bydgoszczy (dla nich to kawał drogi), czekać tam na samolot, który nie zawsze godzinowo będzie pasował, płacili za przejazd, przelot, żeby polecieć na lotnisko w Warszawie i tam się przesiadać. To im się nie będzie opłacało ani czasowo, ani finansowo. Wschodnia część ma bardzo dobry dojazd do Warszawy i samochodem i PKP i PKS, zatem mało kto będzie korzystał z tych połączeń, jak to było kiedyś, a Inowrocław po wybudowaniu S5 dojedzie sobie szybko do poznańskiego lotniska, tak samo jak mieszkańcy Bydgoszczy i okolicznych gmin, bo z tamtego lotniska jest dużo więcej połączeń niż z PLB. Ten pomysł jest bez sensu dla małej grupy zainteresowanych i te połączenia nie zarobią na siebie :/

5 września, 15:58, Waldek:

Torun lata Lufthansa z Bydgoszczy o czym świadczy codziennie podstawiony autobus do i z Torunia na lot do Frankfurtu.

5 września, 16:50, TorTor:

Taaa... :) Nie znam ani jednego znajomego, który by latał z Bydgoszczy. Wszyscy z Gdańska. Nie twierdzę, że od czasu do czasu jacyś torunianie nie korzystają z lotniska w Białych Błotach, ale zdecydowana większość wybiera Gdańsk i to jest fakt.

5 września, 17:00, Gość:

Jeździ autobus na lotnisko Toruń-Lotnisko-Toruń, a nie taksówka, to też jest fakt, więc sobie wyobraź ile ludzi jeździ z Torunia. Raz jeszcze miłego dnia :)

Oczywiście, że jest autobus z Torunia na lotnisko, tak samo jak z Torunia do sklepu Ikea, bo przecież Bydgoszcz sama nie utrzymałaby ani PLB, ani Ikea, nawet Outlet, który otwarto w Bydgoszczy "ma nadzieję na zasięg regionalny" i to samo tyczy się spalarni śmieci w Bydgoszczy :) Na szczęście umowa nie będzie trwałą wiecznie, bo jest dla nas mało korzystna :/ Ale wracając do autobusów. Wiesz, że jeżdżą niemal puste i że ten na lotnisko jest nieopłacalny, o czym mówił kiedyś jakiś radny z Bydgoszczy? Gdyby rzeczywiście tyle osób korzystało z PLB, to nie miałby on tak dużych problemów finansowych i nie trzeba by było do niego dopłacać dużej wojewódzkiej kasy. Ten port jest i będzie nierentowny. Władze twojego miasta doskonale o tym wiedzą i dlatego oddały go w ręce Marszałka i jak widać nie bardzo interesują ich jego sprawy, skoro nikt z bydgoskiego ratusza nie pofatygował się na to spotkanie :/ Ale przyjdzie dzień kiedy wy sami będziecie musieli utrzymywać swoje obiekty i instytucje i tak by było najlepiej :)

G
Gość
5 września, 08:52, Kujawsko pom:

I znowu będę puste latać za parę milionów

5 września, 08:57, TorTor:

Dokładnie. Ewentualnie posłowie wojewódzcy, bo to dla nich głównie będą te loty. Bo kto z regionu, nie licząc Bydgoszczy, będzie specjalnie przyjeżdżał na lotnisko w Białych Błotach, aby polecieć do Warszawy, zwłaszcza z tych dalszych części regionu, głównie wschodnich? To się po prostu nikomu nie będzie opłacało. Z jakichś powodów zawieszono te loty i nie sądzę, aby coś się w tej kwestii zmieniło, tym bardziej teraz przy wyludniającym się naszym województwie. Zapewne odbędzie się to kosztem innych połączeń. Coś za coś :/

5 września, 12:08, Gość:

Ale to połączenie jest dla tych co w Warszawie chcą się przesiąść na inny kierunek. Jak kiedys likwidowano połączenie Bydgoszcz-Warszawa to hub Okęcie miało bardzo słabą siatkę połączeń. Teraz jest to dwa razy tyle co było kiedyś i dlatego ma to sens. Bydgoszcz, Toruń, Inowrocław, Grudządz i okoliczne gminy to swoje wygenerują. Moda na latanie jest większa z roku na rok. Miłego dnia.

5 września, 15:01, TorTor:

Bzdury piszesz. Ani Toruń, Grudziądz, Włocławek, czy inne miasta na wschód od Torunia nie będą specjalnie jeździć do Bydgoszczy (dla nich to kawał drogi), czekać tam na samolot, który nie zawsze godzinowo będzie pasował, płacili za przejazd, przelot, żeby polecieć na lotnisko w Warszawie i tam się przesiadać. To im się nie będzie opłacało ani czasowo, ani finansowo. Wschodnia część ma bardzo dobry dojazd do Warszawy i samochodem i PKP i PKS, zatem mało kto będzie korzystał z tych połączeń, jak to było kiedyś, a Inowrocław po wybudowaniu S5 dojedzie sobie szybko do poznańskiego lotniska, tak samo jak mieszkańcy Bydgoszczy i okolicznych gmin, bo z tamtego lotniska jest dużo więcej połączeń niż z PLB. Ten pomysł jest bez sensu dla małej grupy zainteresowanych i te połączenia nie zarobią na siebie :/

5 września, 15:58, Waldek:

Torun lata Lufthansa z Bydgoszczy o czym świadczy codziennie podstawiony autobus do i z Torunia na lot do Frankfurtu.

5 września, 16:50, TorTor:

Taaa... :) Nie znam ani jednego znajomego, który by latał z Bydgoszczy. Wszyscy z Gdańska. Nie twierdzę, że od czasu do czasu jacyś torunianie nie korzystają z lotniska w Białych Błotach, ale zdecydowana większość wybiera Gdańsk i to jest fakt.

Jeździ autobus na lotnisko Toruń-Lotnisko-Toruń, a nie taksówka, to też jest fakt, więc sobie wyobraź ile ludzi jeździ z Torunia. Raz jeszcze miłego dnia :)

T
TorTor
5 września, 08:52, Kujawsko pom:

I znowu będę puste latać za parę milionów

5 września, 08:57, TorTor:

Dokładnie. Ewentualnie posłowie wojewódzcy, bo to dla nich głównie będą te loty. Bo kto z regionu, nie licząc Bydgoszczy, będzie specjalnie przyjeżdżał na lotnisko w Białych Błotach, aby polecieć do Warszawy, zwłaszcza z tych dalszych części regionu, głównie wschodnich? To się po prostu nikomu nie będzie opłacało. Z jakichś powodów zawieszono te loty i nie sądzę, aby coś się w tej kwestii zmieniło, tym bardziej teraz przy wyludniającym się naszym województwie. Zapewne odbędzie się to kosztem innych połączeń. Coś za coś :/

5 września, 12:08, Gość:

Ale to połączenie jest dla tych co w Warszawie chcą się przesiąść na inny kierunek. Jak kiedys likwidowano połączenie Bydgoszcz-Warszawa to hub Okęcie miało bardzo słabą siatkę połączeń. Teraz jest to dwa razy tyle co było kiedyś i dlatego ma to sens. Bydgoszcz, Toruń, Inowrocław, Grudządz i okoliczne gminy to swoje wygenerują. Moda na latanie jest większa z roku na rok. Miłego dnia.

5 września, 15:01, TorTor:

Bzdury piszesz. Ani Toruń, Grudziądz, Włocławek, czy inne miasta na wschód od Torunia nie będą specjalnie jeździć do Bydgoszczy (dla nich to kawał drogi), czekać tam na samolot, który nie zawsze godzinowo będzie pasował, płacili za przejazd, przelot, żeby polecieć na lotnisko w Warszawie i tam się przesiadać. To im się nie będzie opłacało ani czasowo, ani finansowo. Wschodnia część ma bardzo dobry dojazd do Warszawy i samochodem i PKP i PKS, zatem mało kto będzie korzystał z tych połączeń, jak to było kiedyś, a Inowrocław po wybudowaniu S5 dojedzie sobie szybko do poznańskiego lotniska, tak samo jak mieszkańcy Bydgoszczy i okolicznych gmin, bo z tamtego lotniska jest dużo więcej połączeń niż z PLB. Ten pomysł jest bez sensu dla małej grupy zainteresowanych i te połączenia nie zarobią na siebie :/

5 września, 15:58, Waldek:

Torun lata Lufthansa z Bydgoszczy o czym świadczy codziennie podstawiony autobus do i z Torunia na lot do Frankfurtu.

Taaa... :) Nie znam ani jednego znajomego, który by latał z Bydgoszczy. Wszyscy z Gdańska. Nie twierdzę, że od czasu do czasu jacyś torunianie nie korzystają z lotniska w Białych Błotach, ale zdecydowana większość wybiera Gdańsk i to jest fakt.

W
Waldek
5 września, 08:52, Kujawsko pom:

I znowu będę puste latać za parę milionów

5 września, 08:57, TorTor:

Dokładnie. Ewentualnie posłowie wojewódzcy, bo to dla nich głównie będą te loty. Bo kto z regionu, nie licząc Bydgoszczy, będzie specjalnie przyjeżdżał na lotnisko w Białych Błotach, aby polecieć do Warszawy, zwłaszcza z tych dalszych części regionu, głównie wschodnich? To się po prostu nikomu nie będzie opłacało. Z jakichś powodów zawieszono te loty i nie sądzę, aby coś się w tej kwestii zmieniło, tym bardziej teraz przy wyludniającym się naszym województwie. Zapewne odbędzie się to kosztem innych połączeń. Coś za coś :/

5 września, 12:08, Gość:

Ale to połączenie jest dla tych co w Warszawie chcą się przesiąść na inny kierunek. Jak kiedys likwidowano połączenie Bydgoszcz-Warszawa to hub Okęcie miało bardzo słabą siatkę połączeń. Teraz jest to dwa razy tyle co było kiedyś i dlatego ma to sens. Bydgoszcz, Toruń, Inowrocław, Grudządz i okoliczne gminy to swoje wygenerują. Moda na latanie jest większa z roku na rok. Miłego dnia.

5 września, 15:01, TorTor:

Bzdury piszesz. Ani Toruń, Grudziądz, Włocławek, czy inne miasta na wschód od Torunia nie będą specjalnie jeździć do Bydgoszczy (dla nich to kawał drogi), czekać tam na samolot, który nie zawsze godzinowo będzie pasował, płacili za przejazd, przelot, żeby polecieć na lotnisko w Warszawie i tam się przesiadać. To im się nie będzie opłacało ani czasowo, ani finansowo. Wschodnia część ma bardzo dobry dojazd do Warszawy i samochodem i PKP i PKS, zatem mało kto będzie korzystał z tych połączeń, jak to było kiedyś, a Inowrocław po wybudowaniu S5 dojedzie sobie szybko do poznańskiego lotniska, tak samo jak mieszkańcy Bydgoszczy i okolicznych gmin, bo z tamtego lotniska jest dużo więcej połączeń niż z PLB. Ten pomysł jest bez sensu dla małej grupy zainteresowanych i te połączenia nie zarobią na siebie :/

Torun lata Lufthansa z Bydgoszczy o czym świadczy codziennie podstawiony autobus do i z Torunia na lot do Frankfurtu.

G
Gość
5 września, 08:52, Kujawsko pom:

I znowu będę puste latać za parę milionów

5 września, 08:57, TorTor:

Dokładnie. Ewentualnie posłowie wojewódzcy, bo to dla nich głównie będą te loty. Bo kto z regionu, nie licząc Bydgoszczy, będzie specjalnie przyjeżdżał na lotnisko w Białych Błotach, aby polecieć do Warszawy, zwłaszcza z tych dalszych części regionu, głównie wschodnich? To się po prostu nikomu nie będzie opłacało. Z jakichś powodów zawieszono te loty i nie sądzę, aby coś się w tej kwestii zmieniło, tym bardziej teraz przy wyludniającym się naszym województwie. Zapewne odbędzie się to kosztem innych połączeń. Coś za coś :/

5 września, 12:08, Gość:

Ale to połączenie jest dla tych co w Warszawie chcą się przesiąść na inny kierunek. Jak kiedys likwidowano połączenie Bydgoszcz-Warszawa to hub Okęcie miało bardzo słabą siatkę połączeń. Teraz jest to dwa razy tyle co było kiedyś i dlatego ma to sens. Bydgoszcz, Toruń, Inowrocław, Grudządz i okoliczne gminy to swoje wygenerują. Moda na latanie jest większa z roku na rok. Miłego dnia.

5 września, 15:01, TorTor:

Bzdury piszesz. Ani Toruń, Grudziądz, Włocławek, czy inne miasta na wschód od Torunia nie będą specjalnie jeździć do Bydgoszczy (dla nich to kawał drogi), czekać tam na samolot, który nie zawsze godzinowo będzie pasował, płacili za przejazd, przelot, żeby polecieć na lotnisko w Warszawie i tam się przesiadać. To im się nie będzie opłacało ani czasowo, ani finansowo. Wschodnia część ma bardzo dobry dojazd do Warszawy i samochodem i PKP i PKS, zatem mało kto będzie korzystał z tych połączeń, jak to było kiedyś, a Inowrocław po wybudowaniu S5 dojedzie sobie szybko do poznańskiego lotniska, tak samo jak mieszkańcy Bydgoszczy i okolicznych gmin, bo z tamtego lotniska jest dużo więcej połączeń niż z PLB. Ten pomysł jest bez sensu dla małej grupy zainteresowanych i te połączenia nie zarobią na siebie :/

Pożyjemy, zobaczymy.

T
TorTor
5 września, 08:52, Kujawsko pom:

I znowu będę puste latać za parę milionów

5 września, 08:57, TorTor:

Dokładnie. Ewentualnie posłowie wojewódzcy, bo to dla nich głównie będą te loty. Bo kto z regionu, nie licząc Bydgoszczy, będzie specjalnie przyjeżdżał na lotnisko w Białych Błotach, aby polecieć do Warszawy, zwłaszcza z tych dalszych części regionu, głównie wschodnich? To się po prostu nikomu nie będzie opłacało. Z jakichś powodów zawieszono te loty i nie sądzę, aby coś się w tej kwestii zmieniło, tym bardziej teraz przy wyludniającym się naszym województwie. Zapewne odbędzie się to kosztem innych połączeń. Coś za coś :/

5 września, 12:08, Gość:

Ale to połączenie jest dla tych co w Warszawie chcą się przesiąść na inny kierunek. Jak kiedys likwidowano połączenie Bydgoszcz-Warszawa to hub Okęcie miało bardzo słabą siatkę połączeń. Teraz jest to dwa razy tyle co było kiedyś i dlatego ma to sens. Bydgoszcz, Toruń, Inowrocław, Grudządz i okoliczne gminy to swoje wygenerują. Moda na latanie jest większa z roku na rok. Miłego dnia.

Bzdury piszesz. Ani Toruń, Grudziądz, Włocławek, czy inne miasta na wschód od Torunia nie będą specjalnie jeździć do Bydgoszczy (dla nich to kawał drogi), czekać tam na samolot, który nie zawsze godzinowo będzie pasował, płacili za przejazd, przelot, żeby polecieć na lotnisko w Warszawie i tam się przesiadać. To im się nie będzie opłacało ani czasowo, ani finansowo. Wschodnia część ma bardzo dobry dojazd do Warszawy i samochodem i PKP i PKS, zatem mało kto będzie korzystał z tych połączeń, jak to było kiedyś, a Inowrocław po wybudowaniu S5 dojedzie sobie szybko do poznańskiego lotniska, tak samo jak mieszkańcy Bydgoszczy i okolicznych gmin, bo z tamtego lotniska jest dużo więcej połączeń niż z PLB. Ten pomysł jest bez sensu dla małej grupy zainteresowanych i te połączenia nie zarobią na siebie :/

G
Gość
5 września, 08:52, Kujawsko pom:

I znowu będę puste latać za parę milionów

5 września, 08:57, TorTor:

Dokładnie. Ewentualnie posłowie wojewódzcy, bo to dla nich głównie będą te loty. Bo kto z regionu, nie licząc Bydgoszczy, będzie specjalnie przyjeżdżał na lotnisko w Białych Błotach, aby polecieć do Warszawy, zwłaszcza z tych dalszych części regionu, głównie wschodnich? To się po prostu nikomu nie będzie opłacało. Z jakichś powodów zawieszono te loty i nie sądzę, aby coś się w tej kwestii zmieniło, tym bardziej teraz przy wyludniającym się naszym województwie. Zapewne odbędzie się to kosztem innych połączeń. Coś za coś :/

Ale to połączenie jest dla tych co w Warszawie chcą się przesiąść na inny kierunek. Jak kiedys likwidowano połączenie Bydgoszcz-Warszawa to hub Okęcie miało bardzo słabą siatkę połączeń. Teraz jest to dwa razy tyle co było kiedyś i dlatego ma to sens. Bydgoszcz, Toruń, Inowrocław, Grudządz i okoliczne gminy to swoje wygenerują. Moda na latanie jest większa z roku na rok. Miłego dnia.

T
TorTor
5 września, 08:52, Kujawsko pom:

I znowu będę puste latać za parę milionów

Dokładnie. Ewentualnie posłowie wojewódzcy, bo to dla nich głównie będą te loty. Bo kto z regionu, nie licząc Bydgoszczy, będzie specjalnie przyjeżdżał na lotnisko w Białych Błotach, aby polecieć do Warszawy, zwłaszcza z tych dalszych części regionu, głównie wschodnich? To się po prostu nikomu nie będzie opłacało. Z jakichś powodów zawieszono te loty i nie sądzę, aby coś się w tej kwestii zmieniło, tym bardziej teraz przy wyludniającym się naszym województwie. Zapewne odbędzie się to kosztem innych połączeń. Coś za coś :/

K
Kujawsko pom
I znowu będę puste latać za parę milionów
B
Bydgoszczy
4 września, 17:09, Kgn:

Kraków byłby leprzy w oblorzeniu lotów

I to sto razy

G
Gość
4 września, 17:09, Kgn:

Kraków byłby leprzy w oblorzeniu lotów

Nie kalecz polskiego.

G
Gość
Dobra zmiana
Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska