Przeczytaj także: Będzie zastrzyk finansowy dla Polonii Bydgoszcz
W ten nowatorski sposób zawodnicy chcą zachęcić kibiców do kupna karnetów na zbliżający się sezon.
- Spot już jest nakręcony, wszystko świetnie wypadło - zapewnia Piotr Januszkiewicz, menedżer marketingu Polonii. Szczegółów jednak nie zdradza, bo już wkrótce kibice będą sami mogli zobaczyć reklamę i ocenić zdolności aktorskie naszych zawodników. - Spot będzie można zobaczyć na początku marca. Na pewno w internecie, być może również na antenie regionalnej telewizji.
Reklama dźwignią handlu
Czas jego emisji nie jest przypadkowy; to będą ostatnie tygodnie, w których będzie można kupić karnety. - Najwięcej wejściówek sprzedaje się zwykle w tym ostatnim, gorącym okresie. Liczymy, że reklama z udziałem naszych zawodników zmobilizuje niezdecydowanych - dodaje Januszkiewicz.
Przeczytaj także: Żużlowcy Polonii Bydgoszcz szykują się do wyjazdu na tor
Sprzedaż jak największej liczby karnetów jest ważna. To finansowy zastrzyk już na początku sezonu. I gwarancja większej frekwencji na trybunach. Wyniki sprzedaży całorocznych wejściówek na razie nie zachwycają. Kibice kupili około 750 wejściówek. To tyle samo, ile na ubiegłoroczne, pierwszoligowe rozgrywki. - Ten wynik powinien się poprawić właśnie w najbliższych trzech tygodniach. Powinniśmy przekroczyć tysiąc - mówi Januszkiewicz. - Będziemy usatysfakcjonowani, jeśli liczbę uda się podwoić.
Kuszą nie tylko cenami
Klub stara się więc przyciągnąć kibiców w inny sposób. Stąd reklama z udziałem żużlowców i promocje dla najwierniejszych kibiców.
Zakup karnetu to na pewno korzystniejsze rozwiązanie niż kupowanie pojedynczych wejściówek. Gwarantuje wejście na 12 imprez w sezonie (Kryterium Asów, 9 meczów o DMP, finał MIMP oraz półfinał DPŚ).
Dodatkowo, dla każdego posiadacza karnetu klub przygotował niespodziankę - flagę, z jaką bydgoscy żużlowcy kończyli każdy wyścig po ostatnim meczu poprzedniego sezonu.
Karnety można zamawiać tylko do 20 marca. Ceny: sektor B - 250 zł.; sektor A - 300 zł; trybuna główna - 600 zł; młody kibic - 80 zł.
Czytaj e-wydanie »