Zwodzenie abonenta

tekst i fot. Jolanta Szczygłowska- Klafta
Piiiiii... połączenie nie może być zrealizowane
Piiiiii... połączenie nie może być zrealizowane
Operator Tele2 aby pozyskać nowych klientów kusi tańszymi rozmowami, niższą opłatą abonamentową.

To chwyta. Ale - często po podpisaniu korzystnej dla nas umowy niemiło się rozczarowujemy. O tym na własnej skórze mogła się przekonać nasza Czytelniczka, mieszkanka gminy Bobrowo.

- Od jakiegoś czasu operator zablokował w moim telefonie połączenia wychodzące, ponieważ miałam niewielkie opóźnienie w opłacie rachunku. Ósmego lutego uregulowałam zaległości, tego dnia pieniądze wpłynęły na konto Tele2. Wtedy obiecano mi przywrócić połączenie. Jednak do tej pory tylko mnie zwodzą - obiecując, że rozmowy wychodzące będą natychmiast odblokowane - skarży się abonentka Tele2.

Warto zaznaczyć, że klientka wydzwaniała w tej sprawie na infolinię codziennie, a koszt połączenia to jeden impuls rozmowy lokalnej. Z tego wynika, że

tanio nie znaczy mniej

Operator tanią ofertę nadrabia sobie opłatami za rozmowy np. na infolinie (która notabene powinna być bezpłatna).

W jaki sposób Tele2 zarabia na połączeniach mieliśmy okazję osobiście przekonać się o tym. Przykład - dzwonimy do rzecznika prasowego operatora pod bezpośredni nr tel. 22 607 06 50 i o dziwo odzywa się automat, który informuje, że "za chwilę uzyskamy połączenie z konsultantem" .

Po kilku minutach ciszy automat się odzywa: "...proszę chwilę cierpliwości... wszystkie linie są zajęte... ." Po kolejnych minutach oczekiwania odzywa się konsultantka, a my grzecznie prosimy o połączenie z rzecznikiem. Jednak pani po drugiej stronie słuchawki

przedłuża rozmowę,

pytając o szczegóły zgłaszanej sprawy. W końcu stwierdza, że tylko rzecznik może nam pomóc i łaskawie przełącza do jego biura.

I tak Tele2 zarobiło na nas kilka a nawet kilkanaście minut połączenia.

W końcu przedstawiamy rzecznikowi sprawę, licząc na skuteczną interwencję.

- Połączenia wychodzące z numeru naszej abonentki

zostaną natychmiast odblokowane

Jednocześnie postaramy się tej pani nagrodzić niedogodności związane z połączeniami i obniżymy sumę najbliższego rachunku o piętnaście złotych - obiecuje Karol Wieczorek, rzecznik prasowy Tele2.

Po kilku dniach przekonaliśmy się, że to tylko czcze obietnice. Abonentka dalej nie może nigdzie się dodzwonić. Ponownie interweniujemy. Oczywiście procedura łączenia z konsultantką się powtarza, ale tym razem nie zastaliśmy rzecznika.

Prośba o numer telefonu komórkowego do Karola Wieczorka, została zdecydowanie odrzucona - na ujawnienie służbowego telefonu komórkowego potrzebuje specjalnego upoważnienia. Natomiast "Pomorska" ujawnia sposób traktowania przez Tele2 swoich klientów. To chyba najlepsza, bezpłatna reklama.

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie