Zwodzenie abonenta

tekst i fot. Jolanta Szczygłowska- Klafta
Piiiiii... połączenie nie może być zrealizowane
Piiiiii... połączenie nie może być zrealizowane
Udostępnij:
Operator Tele2 aby pozyskać nowych klientów kusi tańszymi rozmowami, niższą opłatą abonamentową.

To chwyta. Ale - często po podpisaniu korzystnej dla nas umowy niemiło się rozczarowujemy. O tym na własnej skórze mogła się przekonać nasza Czytelniczka, mieszkanka gminy Bobrowo.

- Od jakiegoś czasu operator zablokował w moim telefonie połączenia wychodzące, ponieważ miałam niewielkie opóźnienie w opłacie rachunku. Ósmego lutego uregulowałam zaległości, tego dnia pieniądze wpłynęły na konto Tele2. Wtedy obiecano mi przywrócić połączenie. Jednak do tej pory tylko mnie zwodzą - obiecując, że rozmowy wychodzące będą natychmiast odblokowane - skarży się abonentka Tele2.

Warto zaznaczyć, że klientka wydzwaniała w tej sprawie na infolinię codziennie, a koszt połączenia to jeden impuls rozmowy lokalnej. Z tego wynika, że

tanio nie znaczy mniej

Operator tanią ofertę nadrabia sobie opłatami za rozmowy np. na infolinie (która notabene powinna być bezpłatna).

W jaki sposób Tele2 zarabia na połączeniach mieliśmy okazję osobiście przekonać się o tym. Przykład - dzwonimy do rzecznika prasowego operatora pod bezpośredni nr tel. 22 607 06 50 i o dziwo odzywa się automat, który informuje, że "za chwilę uzyskamy połączenie z konsultantem" .

Po kilku minutach ciszy automat się odzywa: "...proszę chwilę cierpliwości... wszystkie linie są zajęte... ." Po kolejnych minutach oczekiwania odzywa się konsultantka, a my grzecznie prosimy o połączenie z rzecznikiem. Jednak pani po drugiej stronie słuchawki

przedłuża rozmowę,

pytając o szczegóły zgłaszanej sprawy. W końcu stwierdza, że tylko rzecznik może nam pomóc i łaskawie przełącza do jego biura.

I tak Tele2 zarobiło na nas kilka a nawet kilkanaście minut połączenia.

W końcu przedstawiamy rzecznikowi sprawę, licząc na skuteczną interwencję.

- Połączenia wychodzące z numeru naszej abonentki

zostaną natychmiast odblokowane

Jednocześnie postaramy się tej pani nagrodzić niedogodności związane z połączeniami i obniżymy sumę najbliższego rachunku o piętnaście złotych - obiecuje Karol Wieczorek, rzecznik prasowy Tele2.

Po kilku dniach przekonaliśmy się, że to tylko czcze obietnice. Abonentka dalej nie może nigdzie się dodzwonić. Ponownie interweniujemy. Oczywiście procedura łączenia z konsultantką się powtarza, ale tym razem nie zastaliśmy rzecznika.

Prośba o numer telefonu komórkowego do Karola Wieczorka, została zdecydowanie odrzucona - na ujawnienie służbowego telefonu komórkowego potrzebuje specjalnego upoważnienia. Natomiast "Pomorska" ujawnia sposób traktowania przez Tele2 swoich klientów. To chyba najlepsza, bezpłatna reklama.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na Twitterze!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na Twiterze!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Więcej informacji na stronie głównej Gazeta Pomorska
Dodaj ogłoszenie