Poinformowały o tym Wirtualne Media. Akcja reklamowa będzie prowadzona pod hasłem „Mój ulubiony”.
Bocian i orzeł zostali wybrani na brand heroes Polomarketu, ponieważ mocno kojarzą się z Polską i polskością - wyjaśnia portal WM. Animowani bohaterowie zostali wkomponowani do odświeżonej identyfikacji sieci, wprowadzonej kilka miesięcy temu. Będą występować we wszystkich reklamach i kanałach komunikacji sieci sklepów.
Jak podaje sieć POLOmarket, Klekot – to trochę niezgrabny, wesoły ptak, który lubi nosić kolorową czapkę, wyrażającą jego osobowość i radosne usposobienie. Kieruje się emocjami, jest spontaniczny, roztrzepany, mówi szybciej niż myśli. Natomiast Orłowski – to ptak o wysportowanej, silnej posturze. Jego orli dziób jest mocno zarysowany, ale uśmiechnięty – co świadczy o przyjaznym nastawieniu. Mocno zarysowane brwi dodają mu lat i powagi. Jest odpowiedzialny i racjonalny, zawsze chętny do pomocy. Mówi mniej niż Klekot, ale stanowczo i sensownie.
Strefa Biznesu: Inflacja będzie rosnąć, nawet do 6 proc.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Ile dać na komunię? Roksana Węgiel komentuje. Wspomniała o kopertach pieniędzy
- Skrzynecka WYLECI z "TTBZ"?! Mamy sensacyjne przecieki: "NIKT JEJ TAM NIE CHCE"
- Rafał Mroczek pije kawkę w basenie na Bali. Wiemy, ile nowożeńcy zapłacili za nocleg
- Kubicka na ostatniej prostej przed porodem. Takiej jej jeszcze nie widzieliście