- Agencja GRA obchodzi w tym miesiącu swoje 10. urodziny. Powspominajmy, jakie były jej początki?
- Na początku było Radio GRA i dział handlowy, który sprzedawał czas antenowy. Walka o słuchacza, reklamodawców spowodowała potrzebę rozwoju oferty kompleksowej, agencyjnej, w której jednym z elementów miała być organizacja imprez w celu promocji Radia.
Tutaj jest sylwetka Edyty Kędzior-Krawiec
- Czym się zajmujecie?
- Planowaniem i sprzedażą mediów, organizacją imprez masowych, koncertów, imprez integracyjnych dla Firm i promocją naszych mediów (Radia GRA, tygodnika Teraz Toruń i portalu www.gra.pl)
- Macie już zapewne na swoim koncie wiele sukcesów. Pochwali się pani nimi?
- Największy to wprowadzenie na rynek nowych marek: Radia GRA w Bydgoszczy, powstało w styczniu 2005 roku. Agencja przygotowała całą kreację i kampanię promocyjną. Suckes to także bezpłatny tygodnik w Toruniu Teraz Toruń, pierwszy ukazał się we wrześniu 2006 roku oraz portal gra.pl, powstał w czerwcu 2008 roku. Bierzemy udział w projektach współfinansowanych przez Unię Europejską.
Ponadto warto pochwalić się sukcesami w organizacji imprez, między innymi na otwarcie Plus GSM w Toruniu, ściągnęliśmy na nią Michała Wiśniewskiego. To było w czasie, gdy brał on udział w programie "Jestem, jaki jestem" i ogólnie był nieosiągalny, a nam się udało go zaprosić. To było spektakularne otwarcie, przyszły tłumy. Organizujemy imprezy i zapraszamy różne gwiazdy z pierwszych stron gazet, były już więc m.in. Doda, Kayah, Kate Rayan, Łzy czy Justyna Steczkowska. Świetnie układa się nasza współpraca z firmami obecnymi na regionalnym rynku. W ciągu tych 10 lat współpracowaliśmy z blisko 60 tys. firm. O sukcesach naszej agencji można by jeszcze długo mówić.
- Czy w przyszłości planujecie jeszcze bardziej rozszerzyć swoją ofertę?
- Bez tego trudno, by firma się rozwijała. Wydaje się, że niedawno powstało nasze dziecko, portal Gra.pl, a to już prawie dwa lata minęło. mamy plany przebudowania tej częsci naszego biznesu i przy pomocy internetu wyjść z nasza oferta i naszymi brandami poza region. Nadal jednak priorytetem są dla nas największe miasta województwa kujawsko - pomorskiego.
