https://pomorska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

14 tramwajów Pesy trafi do Gorzowa Wielkopolskiego

mc, sier za gorzow.pl
Każdy tramwaj będzie miał 48 miejsc siedzących i 122 stojące oraz dwa miejsca dla osób niepełnosprawnych. Jego maksymalna prędkość to 70 km/h.
Każdy tramwaj będzie miał 48 miejsc siedzących i 122 stojące oraz dwa miejsca dla osób niepełnosprawnych. Jego maksymalna prędkość to 70 km/h. gorzow.pl
- Miasto postawiło na unowocześnianie taboru dwukierunkowymi tramwajami spełniającymi najwyższe europejskie standardy - mówi Robert Szot, dyrektor marketingu Pesa S.A.

Samorząd Gorzowa Wielkopolskiego zamówił w PESA Bydgoszcz 14 trójczłonowych (jeżdżących w dwóch kierunkach) tramwajów Twist. Pierwszy ma dotrzeć do Gorzowa w październiku przyszłego roku.

Umowę w tej sprawie w piątek w Gorzowie, w obecności prezydenta Jacka Wójcickiego, podpisali: prezes MZK Roman Maksymiak i Robert Szot, dyrektor Marketingu Lekkich Pojazdów Szynowych Pesa Bydgoszcz S.A​ - informuje portal gorzow.pl.

- Przesiądziemy się z pojazdów muzealnych do nowych, nowoczesnych tramwajów, których producent jest znany w całej Europie – portal przywołuje słowa prezydenta Jacka Wójcickiego.

Ze strony Pesy kontrakt komentuje Robert Szot, dyrektor Marketingu Lekkich Pojazdów Szynowych Pesa S.A.:

- To dla nas bardzo ważny dzień, a nawet tydzień w historii firmy. Przekazaliśmy kolejny pojazd z rodziny Swing dla Bydgoszczy, dokładnie pięćsetny tramwaj na rynku polskim, a dziś po raz pierwszy wiążemy się umową z MZK w Gorzowie Wielkopolskim.

Każdy tramwaj będzie miał 48 miejsc siedzących i 122 stojące oraz dwa miejsca dla osób niepełnosprawnych. Jego maksymalna prędkość to 70 km/h.

Cena jednego tramwaju wynosi 7,7 mln zł, łączna wartość dostawy to 93 567 920 zł, co po doliczeniu podatku VAT daje kwotę 115 088 541 zł.

Zobacz również:

Info z Polski, 21.09.2017

Komentarze 7

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

P
PIOTR
GORZÓW ZAMAWIA 14 A BYDGOSZCZ ???? KUR............ WSTYD ŻE WIĘKSZOŚĆ TRAMWAJÓW W BYDGOSZCZY NADAL JEST STARA
L
Lalala
Poprostu jesteś nawiedzony z tym szukaniem wszędzie winy PO. Popatrz lepiej na siebie i co sobą reprezentujesz w pracy a nie zganiaj winę za wyłącznie swoje porażki na partie tą czy inna. Z twojego wpisu wynika ze jesteś miłośnikiem pana K i jego świty i pewnie liczysz ze pan K na pewno ci pomoże i sprawi ze będziesz dużo zarabiał a ci przeklęci prezesi i dyrektorzy dostaną po d****. Gwarantuje ci ze się przeliczasz!!!
K
Karol
Piękny pojazd, serce rośnie, ze u nas w mieście takie cacka się produkuje.
G
Gość
wolą zatrudniać Ukraińców na najniższej stawce niż Bydgoszczanina - zajrzyj w dziale kadr, ilu Bydgoskim Polakom super fachowcom z najwyższymi kwalifikacjami udokumentowanymi, podania o pracę odwalono, w okresie kiedy Pesa się sprywatyzowała za PełO !!!
A, z tymi nadgodzinami, to nam kitu nie wciskaj Marku z piekła rodem, bo Pesa ZAPOMNIAŁA Staropolskiego Przysłowia Naszych Przodków znanego od Rzepichy i Piasta Kołodzieja - "MIERZ SIŁY NA ZAMIARY", a Une je POjęli na odwyrtkę i podpisały terminowy kontrakt na dostawę Swingów do nadreńskiej Badenii, na trasę linii 4 obsługującej Rhein-Neckar trasę Ludwigshafen-Mannheim-Heidelberg. Te nadgodziny były, aby uniknąć Strafy !
Pesa słynniejsza jest nie z produkcji a z POwiększenia swego Lebensraumu, nie nach Rinkau dla swych urzędników, jeno z Kaputtmachen 166 letniej Zabytkowej Parowozowni Kaisera Wilusia. Do Rynkowa, wypchnięto klasę robotniczą... czerwonych Baronów.
.
.
M
Marek
Maxiu Ukraińców w Pesie nie jest już za dużo, a Pesa zawsze dawała zarobić jak były zamówienia czytaj nadgodziny....
m
max
ciekawe czy zarząd pesy da lepsze wynagrodzenie dla pracowników, za tak udany prztarg. Nadmienię że na Ukraincach dużo oszczędzają, nie myśląc o bydgoszczaninach. pozdro za patryriotyzm !
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska