6 sekund w CNN

IZA WODZIŃSKAZaktualizowano 
Kujawsko-Pomorskie miało zachwalać swoje walory w reklamówce emitowanej w amerykańskiej telewizji CNN. Czy zrezygnowało, bo sprawą zainteresowała się "Pomorska"?

     O tym, że nasz region - oprócz dwóch innych polskich województw - miał partycypować w reklamówce emitowanej w CNN, dowiedzieliśmy się we wtorek z wypowiedzi funkcjonariusza Urzędu Marszałkowskiego województwa śląskiego. Wczoraj rano Tomasz Stemplewski ze śląskiego UM, wyjaśnił nam szczegółowo, że chodzi o 30-sekundowy spot, który ma być wyemitowany 84 razy po wiadomościach ekonomicznych, nadawanych przez amerykańską stację. 10-12 sekund ma być w nim przeznaczone na zachwalanie atrakcyjności inwestycyjnej Polski, reszta na informacje o partycypujących w przedsięwzięciu regionach. Ślązaków miało to kosztować 60 tys. zł. Chętnych do wyłożenia pieniędzy zbierała rządowa Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych, która kwestie techniczno-organizacyjne miała zlecić niewymienionej z nazwy "zachodniej agencji reklamowej, posiadającej przedstawicielstwo w Polsce".
     Marszałek nie wie?
     
Tuż po 9.00 rano o filmik w CNN zapytaliśmy wczoraj marszałka województwa Waldemara Achramowicza. - Otrzymaliśmy propozycję, to było omawiane, ale czy zostało zamówione, nie wiem. Jestem na urlopie - stwierdził i odesłał nas do dyrektora departamentu współpracy zagranicznej Wiesława Czarneckiego. Pod jego nieobecność rozmawiam z Anną Dybowską z tego samego departamentu. - Negocjacje prowadził wicedyrektor w departamencie gospodarki, Sławomir Wiertel, proszę jego pytać - poradziła. - Dziwne, że pani Dybowska odbija piłeczkę. Ja pilotowałem to tylko początkowo, kiedy była mowa o sprawach ogólnych. Kiedy doszło do konkretów, pałeczkę przejęła właśnie ona. Mogę powiedzieć tylko jedno: nic się w tej kwestii nie działo poza wiedzą Zarządu Województwa - oświadczył wskazany. Chwilę później dyrektor Czarnecki raportował: - 12 stycznia poinformowaliśmy PAIiIZ, że w to nie wchodzimy. Pismo do wiceprezesa Kaszuby podpisał marszałek Achramowicz.
     Kiedy się naprawdę wycofaliśmy?
     
- Waszego regionu w tym już nie ma - rzuciła po 11.00 urzędniczka w PAIiIZ, zanim zdążyłam powiedzieć z czym telefonuję. Po 14.00 sam zgłosił się do nas wiceprezes agencji Marcin Kaszuba . Zapytaliśmy, czego dowie się o regionie amerykański potencjalny inwestor z ok. 6-sekundowego kawałka reklamy. - Nie chcę się koncentrować na regionach. My mamy promować polską gospodarkę. Spot jest tylko jednym z narzędzi tej promocji - oświadczył.
     I zakończył z żalem: - Dziś właśnie otrzymałem informację, że Kujawsko-Pomorskie się wycofało. Ale nie załamuję rąk.
     

polecane: Flesz - e-papieros zagraża zdrowiu

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3