Czytamy tam: "przypadek" jak w Loterii Paragonowej. Jak się robi wały w konkursach internetowych? Na przykładzie konkurs Biedronki prowadzony przez Agencję Streamline.
![Afera w internecie. W konkursie w Biedronce toyoty dla znajomych organizatorów? [stanowisko firmy]](https://d-pt.ppstatic.pl/k/r/1/31/b3/579b334b5bc1e_p.jpg?1469792744)
Stanowisko Biedronki przesłane Strefie Biznesu:
"Podkreślamy, że sklepy Biedronka były jedynie miejscem przeprowadzenia konkursu "Odjazdowy uśmiech dla całej rodziny", jednak nasza firma nie była ani jego organizatorem, ani fundatorem nagród. Co więcej, żaden z naszych przedstawicieli nie był członkiem komisji konkursowej, która wyłaniała zwycięzców i tym samym miała wpływ na przebieg konkursu i jego rozstrzygniecie. Załączamy stosowny Regulamin (jest niżej - red.). Zwracamy uwagę na podane tam informacje na temat podmiotów odpowiedzialnych za konkurs: organizatorem konkursu była firma Streamline Polska Sp. z o.o., a firmą zlecającą konkurs i fundującą nagrody Colgate-Palmolive (Poland) Sp. z o.o. W związku z powyższym, zwracamy uwagę, że nie należy określać tego konkursu jako "konkurs Biedronki ". Informujemy, że do dnia dzisiejszego nie otrzymaliśmy żadnych sygnałów mogących świadczyć o nieprawidłowościach przy realizacji ww akcji. Jednocześnie, z uwagi na to, że sklepy naszej sieci były miejscem przeprowadzenia konkursu, w którym brali udział nasi klienci zwróciliśmy się do firmy Colgate-Palmolive, naszego dostawcy i zleceniodawcy konkursu, z prośbą o sprawdzenie i ostateczne wyjaśnienie tej sytuacji".
Załączone pliki:
