Celem akcji pod hasłem "Odblaskiem po oczach" jest popularyzacja noszenia elementów odblaskowych przez najmłodszych uczestników ruchu drogowego. Pracownicy spółki wraz z funkcjonariuszami z Komendy Miejskiej Policji odwiedzili 20 przedszkoli niepublicznych we Włocławku i okolicach i rozdali maluchom 860 kamizelek i opasek odblaskowych, jednocześnie wyjaśniając im, dlaczego tak ważne jest bycie widocznym na drodze.
Anwil już od trzech lat przyczynia się do podnoszenia poziomu bezpieczeństwa najmłodszych uczestników ruchu drogowego we Włocławku. Pierwszą edycję spółka skierowała do uczniów szkół podstawowych i gimnazjów. Ubiegłoroczna edycja objęła przedszkolaków uczęszczających do placówek publicznych.
W latach 2014-2015 ANWIL przekazał łącznie 20 tysięcy opasek odblaskowych i 2 tysiące kamizelek, odwiedził 34 włocławskie placówki, w tym 17 przedszkoli publicznych oraz 17 szkół podstawowych i gimnazjów.
Czytaj również: Tragedia na obwodnicy Świecia. Widoczność była dobra