https://pomorska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Aplikacja mobilna sieci drogerii Rossmann okazała się prawdziwym hitem

oprac. (d-ka)
Łódź/NaszeMiasto
W 2017 roku najpopularniejsze pod względem zasięgu aplikacje mobilne w Polsce to YouTube, Messenger i Facebook - wynika z danych Spicy Mobile, przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl, na które powołuje się portal dlahandlu.pl.

Największym wzrostem zasięgu w ciągu 12 miesięcy ubiegłego roku może zaś pochwalić się aplikacja sieci drogerii Rossmann.

Jej zasięg nie przekraczał na początku 2017 roku 0,5 proc., by w grudniu osiągnąć wynik ok. 14 proc.

Artur Zawadzki, współzałożyciel Spicy Mobile powiedział Wirtualnymmediom.pl, że to zasługa atrakcyjnych benefitów dla użytkowników oraz przemyślanych działań marketingowych.

- W ciągu zaledwie kilku miesięcy aplikacja sklepu Rossmann znalazła się w gronie najpopularniejszych aplikacji mobilnych w Polsce. Jej sukces wiąże się z przemyślaną strategią marketingową – uruchomieniem wiosną ubiegłego roku programu adresowanego do stałych klientów drogerii oraz promocją aplikacji przy kasach w sklepach stacjonarnych. W ramach Klubu Rossmann klubowicze otrzymują wiele korzyści – poprzez aplikację jako pierwsi dowiadują się o nowych promocjach, mogą też skorzystać z atrakcyjnych zniżek, czy zrobić zakupy w sklepie on-lin.Popularność chińskiej aplikacji m-commerce wynika zdaniem eksperta Spicy Mobile z powiązaniem z popularną w Polsce platformą zakupową AliExpress - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Artur Zawadzki.

Podobne wątki:

Black Friday 2017. Czarny piątek w Rossmann [CENY, PROMOCJE, OBNIŻKI, LISTA]

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Biznes

Komentarze 1

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

r
rates.szablon.pl

FARTUCHY Z CZERWONYMI wstawkami model FD-5 szyje firma Rates

Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska