Największym wzrostem zasięgu w ciągu 12 miesięcy ubiegłego roku może zaś pochwalić się aplikacja sieci drogerii Rossmann.
Jej zasięg nie przekraczał na początku 2017 roku 0,5 proc., by w grudniu osiągnąć wynik ok. 14 proc.
Artur Zawadzki, współzałożyciel Spicy Mobile powiedział Wirtualnymmediom.pl, że to zasługa atrakcyjnych benefitów dla użytkowników oraz przemyślanych działań marketingowych.
- W ciągu zaledwie kilku miesięcy aplikacja sklepu Rossmann znalazła się w gronie najpopularniejszych aplikacji mobilnych w Polsce. Jej sukces wiąże się z przemyślaną strategią marketingową – uruchomieniem wiosną ubiegłego roku programu adresowanego do stałych klientów drogerii oraz promocją aplikacji przy kasach w sklepach stacjonarnych. W ramach Klubu Rossmann klubowicze otrzymują wiele korzyści – poprzez aplikację jako pierwsi dowiadują się o nowych promocjach, mogą też skorzystać z atrakcyjnych zniżek, czy zrobić zakupy w sklepie on-lin.Popularność chińskiej aplikacji m-commerce wynika zdaniem eksperta Spicy Mobile z powiązaniem z popularną w Polsce platformą zakupową AliExpress - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Artur Zawadzki.
Podobne wątki:
Black Friday 2017. Czarny piątek w Rossmann [CENY, PROMOCJE, OBNIŻKI, LISTA]
Nowa promocja w Rossmann 2018 [PROMOCJA, ZASADY, REGULAMIN, DO KIEDY?]
Największy Rossmann w Europie działa już w łódzkiej Manufakturze [zdjęcia]
Jak chronić skórę przed smogiem? (x-news/Dzień dobry TVN):
