https://pomorska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Autobusy MZK pojadą z Grudziądza do Radzynia Chełmińskiego

(DD)
Autobusy MZK Grudziądz będą kursowały do Radzynia Chełmińskiego
Autobusy MZK Grudziądz będą kursowały do Radzynia Chełmińskiego Archiwum GP
Wydłużona zostanie trasa autobusów linii nr 23 Miejskiego Zakładu Komunikacji. Będą one kursowały między Grudziądzem a Radzyniem Chełmińskim.

Od 21 października wydłużona zostanie trasa autobusów linii nr 23 Miejskiego Zakładu Komunikacji. Będą kursowały już nie tylko do Zielnowa, ale aż do Radzynia Chełmińskiego. Ale - tak jak obecnie - tylko w dni powszednie, nauki szkolnej. Bo z autobusów korzysta głównie młodzież dojeżdżająca do grudziądzkich szkół.

Według planów, autobusy z al. 23 Stycznia odjeżdżać będą : o g. 5.55 i 15.36, czyli nieco wcześniej niż obecnie. Powroty z Radzynia Chełmińskiego o g. 6.42 i 16.25.

Odkryli kolejne zakamarki zamku w Radzyniu Chełmińskim
Czas przejazdu w jedną stronę to niemal 45 minut. - To będzie nasza najdłuższa linia - mówi Włodzimierz Tesz, rzecznik MZK.

Ceny biletów pozostaną bez zmian: przejazd całej trasy będzie kosztował 3,80 (bilet cały) i 1,90 zł (bilet ulgowy).

Komentarze 17

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

z
ze wsi
W dniu 08.10.2016 o 15:39, mieszkaniec napisał:

 No właśnie o to chodzi.A dodatkowo,ta praca,która jeszcze została,jest odbierana Grudziądzanom przez mieszkańców okolicznych wsi.Nie zabraniam nikomu pracować,ale wielu mieszkańców miasta nie ma pracy,bo stanowiska zajęte są przez ludzi posiadających gospodarstwa rolne.I proszę mi uwierzyć-wiem to na pewno.

Nie wszyscy na wsi mają gospodarstwa rolne, a ty odsyłasz ludzi ze wsi za parobków do obszarnika? tamte czasy mynęły teraz jeżdżą super traktory po polu.

G
Gość

Organizatorem komunikacji tramwajowej i autobusowej na terenie miasta jest Wydział Komunikacji w Urzędzie Miejskim. Przewoźnikami są Arriva oraz MZK Grudziądz... 
Stawki za wozokilometry są ustalane przez UM... Teraz chyba jest to 6,30 zł dla autobusu i 5,40 dla tramwaju...

J
Józek
Ale linia 3 to nie MZK a Arriva.
G
Gość

Bo Grudziądz wg włodarzy to chyba tylko centrum. Na Dębowej wiele gospodarstw nie ma nawet dostępu do wody pitnej i jest zmuszona do wybijania własnych ujęć z których woda nie zawsze jest dobra.

G
Gość

Po co przebudowano pętlę w Tarpnie skoro i tak nie można tam dojechać o dogodnej porze i nawet z terenu miasta, czyli z Owczarek ? 

G
Gość

A może MZK Grudziądz niech obsługuje połączenie z Radzynia Chełmińskiego do Wąbrzeźna ? Czemu nie. A później resztę połączeń za PKS Grudziądz :)

Proponuję najpierw zająć się połączeniami w mieście na odległych osiedlach bo to też jest Grudziądz np tak jak napisano wcześniej o linii nr 3. Czyli mieszkańcy miasta nie mają zapewnionego dojazdu do pracy i muszą korzystać z samochodów - A tyle mówi się o ekologii. 

G
Gość

A co się stało z PKS Grudziądz? To oni nie powinni zapewniać komunikacji publicznej na terenie powiatu? I nie pisze tylko o Radzyniu Chełmińskim, ale i innych miejscowościach.

G
Gość

Z tym to nawet za komuny było lepiej, bo ostatni autobus zawsze przejeżdżał cała trasę aby zebrać wracających od rodzin mieszkańców.

G
Gość

Chcą wozić do Radzynia Chełmińskiego a nie potrafią zorganizować połączeń na terenie miasta. Chodzi mi o linię nr 3 która dojeżdża w większości tylko do dworca Grudziądz Owczarki na którym nie zatrzymują się już nawet pociągi. Pomimo rozbudowy osiedla Owczarki z kierunku dworca w stronę Świerkocina dojeżdżają tylko nieliczne autobusy których rozkład jazdy wymusza posiadanie dwóch samochodów.

M
Mieszkaniec
MZK nic nie organizuje bo nie oni płacą tylko zarabiają na gminach. Wywalają stawki niewiadomo jakie i jeżdżą starymi trupami bo tych nowych szkoda i stoją na zajezdni. Ciągną tylko pieniądze od miasta na pensje dla prezesa i tych wszystkich śmiesznych kierowników i dyrektorów. Tam na jeden autobus przypada 3 kierowników co zarabiają po 3 tys. Na łapę. Nie mówiąc już nic ze maja odśnieżanie miasta i sprzątanie ulic nie wiadomo dlaczego. A to ze beda mieli schronisko dla psów to się nadaje do kabaretu. Pewnie niedługo prowadzenie przedszkoli będą mieli bo dzieci mogą do nich dowozic hehe
G
Gość

Powyższy link jest chyba w 100% trafiony.

 

A jeśli chodzi o MZK to chyba ta firma organizuje transport miejski i w rejonie gminy Grudziądz a nie na terenie kraju. Idąc dalej MZK  Grudziądz może jeździć do Lublina ale to już nie może być MZK.

m
mieszkaniec
W dniu 08.10.2016 o 17:45, Kamil napisał:

Pracodawcy z Grudziadza szukaja RAK do pracy. Pracownikow jest zbyt malo. Ale jesli ktos woli nie pracowac niz dostawac najnizsza krajowa to nie zaczynajmy tematu. Nasze bezrobocie jest fikcyjne.

 


A ty o tym samym Grudziądzu mówisz????Nie sądzę.Niech zaczną UCZCIWIE PŁACIĆ to i ręce same się znajdą.

g
gość
W dniu 08.10.2016 o 17:45, Kamil napisał:

Pracodawcy z Grudziadza szukaja RAK do pracy. Pracownikow jest zbyt malo. Ale jesli ktos woli nie pracowac niz dostawac najnizsza krajowa to nie zaczynajmy tematu. Nasze bezrobocie jest fikcyjne.

aleś ty głupi

K
Kamil
Pracodawcy z Grudziadza szukaja RAK do pracy. Pracownikow jest zbyt malo. Ale jesli ktos woli nie pracowac niz dostawac najnizsza krajowa to nie zaczynajmy tematu. Nasze bezrobocie jest fikcyjne.
m
mieszkaniec
W dniu 08.10.2016 o 10:04, Gość napisał:

Grudziadzanie musza pracować w miejscowych obozach po co im stwarzać możliwość dojeżdżania do lepiej platnej pracy?

 


No właśnie o to chodzi.A dodatkowo,ta praca,która jeszcze została,jest odbierana Grudziądzanom przez mieszkańców okolicznych wsi.Nie zabraniam nikomu pracować,ale wielu mieszkańców miasta nie ma pracy,bo stanowiska zajęte są przez ludzi posiadających gospodarstwa rolne.I proszę mi uwierzyć-wiem to na pewno.A to,że my ,Grudziądzanie,nie możemy dojechać do większych miast ,jest dogadane "na górze",gdzie decydują się nasze losy.W Grudziądzu nie ma konkurencji,nie możemy wybrać sobie pracy,bo istnieje zmowa firm,korporacji,urzędów i nie wiem kogo jeszcze,żeby Grudziądz był takim zadupiem,żeby większe miasta mogły się rozwijać kosztem naszego.Kto to widział,żeby z tak dużego miasta jak nasze,nie było połączeń kolejowych czy PKS.To co jest,to jakaś namiastka transportu.Dopóki jakieś szemrane interesy będą ważniejsze od dobrobytu mieszkańców, dopóty nic tu się nie zmieni.Dalej będziemy zaściankiem województwa.

Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska