Jego trasa będzie wiodła z pętli w Mniszku przez Rządz, Strzemięcin (ul. Korczaka), os. Kopernika, ul. Hallera, os. Lotnisko (ul. Ikara), dworzec PKP, al. 23 Stycznia, Sienkiewicza, Legionów i Paderewskiego aż do dworca PKP przy ul. Dębowej. Kursy powrotne będą wykonywane tą samą trasą.
Odjazdy z Mniszka o g. 9.57, 12.17, 15.17, 17.55.
Odjazdy z ul. Dębowej o g. 11.10, 13.20, 16.30 i 19.05.
Przejazd w każdą ze stronę będzie trwał około godziny. Autobus zobaczyć będzie można także w g. 13.30-14.30 na al. 23 Stycznia, gdzie kierowca będzie miał przerwę.
Poniżej publikujemy rozkład jazdy:

Pierwszy autobus w Grudziądzu ruszył 100 lat temu
Historia grudziądzkiej komunikacji autobusowej zaczyna się gdy 16 marca 1925 roku, ówczesny prezydent miasta Józef Włodek w swoim exposé poinformował o kupieniu przez miasto dwóch autobusów do obsługi linii do Rudnika.
W sobotę, 5 kwietnia przypada 100-lecie uruchomienia pierwszej miejskiej linii autobusowej w Grudziądzu. Autobusy marki Ford kursowały z Grudziądza do Rudnika.

- Pierwszy autobus w trasę ruszył 5 kwietnia 1925, o g. 13. Odjechał z przystanku przy Chełmińskiej i poprzecznej Wiejskiej. Autobus kursował co godzinę, od g. 13 do 20. Bilety kosztowały 30 groszy dla dorosłych i 20 gr dla dzieci - o początkach grudziądzkiej komunikacji autobusowej mówi Dawid Schoenwald, historyk z grudziądzkiego muzeum. - W następnych miesiącach 1925 roku prywatni przewoźnicy, za zgodą władz miasta, uruchomili stałe autobusowe linie podmiejskie Grudziądz- Nowe, a także Grudziądz - Radzyń Chełmiński - Wąbrzeźno. 4 października uruchomiona została autobusowa komunikacja do Strzemięcina, aby dowozić gości do tamtejszej restauracji.
Dawid Schoenwald wraz z Maciejem Wiśniewskim, dyspozytorem MZK i przewodnikiem PTTK napisali książkę o 100-letniej historii grudziądzkiej komunikacji autobusowej. Jej premierę zaplanowano na maj.
