Poczta Polska ogłosiła przetarg na przeprowadzenie analizy due diligence i wycenę spółki Pakomatic, specjalizującej się w produkcji automatów paczkowych - informuje Puls Biznesu.
To Cię może też zainteresować
Rzeczniczka Poczty Polskiej, Justyna Siwek, przyznała w rozmowie z Pulsem Biznesu, że firma analizuje funkcjonujące na rynku rozwiązania w obszarze ostatniej mili. Jednym z rozwiązań jest są właśnie automaty paczkowe firmy Pakomatic.
Od paczkomatów firmy InPost, automaty paczkowe białostockiej firmy Pakomatic różnią się m.in. tym, że są stawiane w budynkach wielorodzinnych - podobnie jak skrzynki na listy - w porozumieniu ze spółdzielniami lub wspólnotami mieszkaniowymi.
Pierwszy automat paczkowy w budynku Poczta Polska we współpracy z Pakomatikiem testuje w apartamentowcu na warszawskim Żoliborzu.
Jak informuje Puls Biznesu, Poczta Polska zainstalowała 200 pierwszych automatów paczkowych w 2019 roku. Rzeczniczka Poczty Polskiej zaznacza, że analizowanych jest wiele rozwiązań, które mogłyby usprawnić działanie poczty.
To Cię może też zainteresować
Firma Pakomatic została wyłoniona jako jeden z dziewięciu najciekawszych polskich star-upów w ramach programu GammaRebbels prowadzonego przez Pocztę Polską wraz z firmą HardGamma Ventures. Pakomatic funkcjonuje od 2016 r., a od września 2018 r. sprzedaje samoobsługowe automaty paczkowe, instalowane w budynkach mieszkalnych. Wśród klientów firmy Pakomatic są m.in. Echo Investment oraz Decathlon.
Pocztowcy ciężko pracują. Wczoraj także świętowali w Bydgoszczy
Smaki Kujaw i Pomorza odcinek 13
Wybory 2025. Zwycięstwo Nawrockiego, wysoka frekwencja
