Dla klientów Banku Pocztowego to z pewnością dobra informacja. Od 14. października dostaną oni informację SMS-ową o oczekującej przesyłce na poczcie. Dzięki e-Awizo klienci bez względu na czas i miejsce, w którym się znajdują, uzyskają taką informację.
To jednak nie wszystkie zmiany. Drugą nowością jest usługa "Polecony do skrzynki". Dzięki temu przesyłki trafią bezpośrednio do skrzynki klienta, a o ich dostarczeniu powiadomi SMS lub e-mail. Obie usługi są dla klientów Banku Pocztowego bezpłatne.
ZOBACZ TAKŻE:Odebranie za kogoś listu lub przesyłki pocztowej. Trzeba opłacić pełnomocnictwo pocztowe
– Poczta Polska staje się coraz bardziej cyfrowa. Fakt, że jesteśmy większościowym akcjonariuszem Banku Pocztowego pozwala nam szukać synergii, dzięki której możemy rozszerzać ofertę bankową o innowacyjne rozwiązania usług pocztowych w nowoczesnej odsłonie – mówi Przemysław Sypniewski, Prezes Zarządu Poczty Polskiej.
- Zgodnie z założeniami naszej strategii stajemy się bankiem coraz bardziej pocztowym, efektywnie współpracując z Pocztą Polską. To model rozwoju bankowości, który znakomicie sprawdza się na świecie: banki pocztowe z sukcesem konkurują na rynku z innymi instytucjami tego sektora. Wprowadzone dziś do oferty Banku e-Awizo i Polecony do skrzynki to przykład realizacji tego założenia. Wszystko po to, by Klienci Banku Pocztowego i EnveloBanku, naszej cyfrowej marki, mogli czerpać dodatkowe korzyści z faktu naszej ścisłej współpracy z narodowym operatorem pocztowym – mówi Robert Kuraszkiewicz, Prezes Zarządu Banku Pocztowego.
e-Awizo oraz Polecony do skrzynki dostępne są od dziś dla Klientów Banku Pocztowego i marki EnveloBank poprzez wniosek w bankowości internetowej i mobilnej, który procesowany jest całkowicie bez konieczności wizyty w placówce.
