reklama

Poczta Polska wprowadza e-Awizo. Informację o przesyłce przyjdzie SMS-em

oprac. mmZaktualizowano 
Poczta Polska wprowadza e-Awizo. Informację o przesyłce przyjdzie SMS-em
Poczta Polska wprowadza e-Awizo. Informację o przesyłce przyjdzie SMS-em Anna Kaczmarz
Od 14. października klienci Banku Pocztowego mogą korzystać z nowej usługi e-Awizo. Dzięki temu informacje o oczekującej przesyłce na poczcie dostaną SMS-em.

Dla klientów Banku Pocztowego to z pewnością dobra informacja. Od 14. października dostaną oni informację SMS-ową o oczekującej przesyłce na poczcie. Dzięki e-Awizo klienci bez względu na czas i miejsce, w którym się znajdują, uzyskają taką informację.

To jednak nie wszystkie zmiany. Drugą nowością jest usługa "Polecony do skrzynki". Dzięki temu przesyłki trafią bezpośrednio do skrzynki klienta, a o ich dostarczeniu powiadomi SMS lub e-mail. Obie usługi są dla klientów Banku Pocztowego bezpłatne.

ZOBACZ TAKŻE:Odebranie za kogoś listu lub przesyłki pocztowej. Trzeba opłacić pełnomocnictwo pocztowe

– Poczta Polska staje się coraz bardziej cyfrowa. Fakt, że jesteśmy większościowym akcjonariuszem Banku Pocztowego pozwala nam szukać synergii, dzięki której możemy rozszerzać ofertę bankową o innowacyjne rozwiązania usług pocztowych w nowoczesnej odsłonie – mówi Przemysław Sypniewski, Prezes Zarządu Poczty Polskiej.

- Zgodnie z założeniami naszej strategii stajemy się bankiem coraz bardziej pocztowym, efektywnie współpracując z Pocztą Polską. To model rozwoju bankowości, który znakomicie sprawdza się na świecie: banki pocztowe z sukcesem konkurują na rynku z innymi instytucjami tego sektora. Wprowadzone dziś do oferty Banku e-Awizo i Polecony do skrzynki to przykład realizacji tego założenia. Wszystko po to, by Klienci Banku Pocztowego i EnveloBanku, naszej cyfrowej marki, mogli czerpać dodatkowe korzyści z faktu naszej ścisłej współpracy z narodowym operatorem pocztowym – mówi Robert Kuraszkiewicz, Prezes Zarządu Banku Pocztowego.

Czytaj także

e-Awizo oraz Polecony do skrzynki dostępne są od dziś dla Klientów Banku Pocztowego i marki EnveloBank poprzez wniosek w bankowości internetowej i mobilnej, który procesowany jest całkowicie bez konieczności wizyty w placówce.

Expose premiera - orto najważniejsze obietnice Morawieckiego

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze 1

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość

W dupie to mam bo nie jestem i nigdy nie będę klientem Banku Pocztowego.

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3