Zbigniew Biskupski
380 materiałów
Trzeci kwartał zaskoczył analityków: gdy świat zwalnia, Europa Środkowa kupuje więcej
Liczba osób dokonujących zakupów przez internet (-4%) wraz z wartością zamówień (-5%) spadła w porównaniu z rokiem poprzednim, ponieważ konsumenci na całym...
Sposób na stałych klientów: świąteczne e-zakupy pakuj ekologicznie
Schyłek roku to idealna okazja dla e-sklepów, które chcą maksymalnie zintensyfikować sprzedaż oraz skupić się na pozyskiwaniu nowych klientów i zatrzymaniu...
Deweloperzy zwolnili tempo inwestycji: materiały budowlane już nie drożeją tak mocno
Wyhamowały ceny stolarki, a stal nawet potaniała. Trzeci kwartał przyniósł zwolnienie dynamiki wzrostu cen materiałów budowlanych. W znacznej mierze to efekt...
Szukanie rabatów i promocji to podstawa nowych strategii oszczędnościowych Polaków
Oszczędzanie kojarzy nam się głównie z odpowiednim lokowaniem nadwyżek finansowych. Tymczasem czas kryzysu przypomniał nam o drugiej stronie tego medalu -...
Co zrobić z drogim prądem - zastanawiają się gremialnie Polacy
Grubo ponad 90 procent Polaków zaniepokojonych jest wzrostem ceny energii elektrycznej i gazu. Niemal wszyscy zastanawiają się co zrobić, by zużywać mniej...
Phygital - nowy trend dotyczący sposobu w jaki teraz robimy zakupy. Już podbija rynek
Coraz częściej najpierw interesujący nas produkt oglądamy w sklepie stacjonarnym – mierzymy, jeśli potrzebne jest zweryfikowanie rozmiaru, oceniamy kolorystykę...
Planujesz sprzedaż lub wynajem mieszkania w 2023 roku? Przygotuj się na nowe koszty
Już od przyszłego roku świadectwa energetyczne, określające zapotrzebowanie nieruchomości na energię, będą obowiązkowe w przypadku sprzedaży czy wynajmu....
Choć popyt na usługi sprzątania nie spada, to branża ma problem ze wzrostem kosztów
Mija bardzo trudny rok dla branży usług sprzątania, a następny nie wydaje się być lepszym. Z powodu bardzo szybko rosnących kosztów własnych firmy cleaningowe...
Chcesz sprzedać auto za dobrą cenę? Sprawdź, o ile droższe są te serwisowane w ASO
Samochody serwisowane w autoryzowanych stacjach obsługi (ASO), w przypadku ich późniejszej sprzedaży, były wyceniane średnio o blisko 13 procent wyżej niż...
Polacy mniej chętni na ryzyko związane z prowadzeniem własnego biznesu
Pandemia koronawirusa wyhamowała chęć zakładania własnych biznesów. Nie zmalała jednak wcale wiara Polaków we własne umiejętności i wiedzę do prowadzenia firmy....