https://pomorska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Awantura o reklamę z psem bez opieki przed Biedronką. "Może się bać, może mieć stres" [wideo]

Agnieszka Domka-Rybka
Zrzut z reklamy Biedronki/Youtube
Komisja Etyki Reklamy oddaliła skargę na reklamę Biedronki. Promowała zostawianie psa pod sklepem - informuje portal dlahandlu.pl.

Czytamy tam dalej, że w skardze na reklamę Biedronki do KER zaznaczono, że nigdy nie wolno pozostawić tak zwierzęcia samego. Że takie reklamy pokazują szkodliwe zachowania i promują je. Pies bez opieki przed sklepem może być zaatakowany przez innego psa, ukradziony, może się bać i mieć stres. Ludzie wchodzą do sklepu. Potem wychodzą i pies czekający podbiega do nich. To niezgodne z prawem i nieodpowiedzialne.

Polecamy także: Nowy motyw w reklamie Ikei. Historia chłopca po rozwodzie rodziców [wideo]

Portal dlahandlu.pl cytuje odpowiedź Biedronki, która napisała m.in., że pozostawienie psa bez opieki przed sklepem może być przejawem niezachowania zwykłych środków ostrożności, jednak nie zawsze tak jest. Zachowanie przy opiece nad niebezpiecznym, agresywnym psem byłoby niezgodne z prawem, ale jeżeli mamy do czynienia z psem łagodnym, o małym/średnim rozmiarze, nie wykazującym żadnych przejawów agresji, jak w tej reklamie - to już nie.

Polecamy także: Reklama filmu "Kraina lodu. Przygody Olafa" do zmiany. To decyzja KER [wideo]

Komisja Etyki Reklamy oddaliła skargę na reklamę Biedronki.

Zobaczcie reklamę:

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Biznes

Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska