Trwający minutę film reklamowy zaczyna się od sceny, w której ojciec przyjeżdża do domu po syna. Jak się okazuje, jest to dom jego byłej żony, a on zabiera chłopca do siebie. Chłopiec czeka na ojca w swoim pokoju i jest smutny. Równie smutny jest w drodze do domu ojca. Gdy już jest w domu taty, ten wskazuje mu pokój - okazuje się, że został urządzony i umeblowany dokładnie tak samo jak ten, który ma w domu swojej mamy - czytamy na wirtualnychmediach.pl.
Hit internetu. 44-latek usiadł na krzesełku IKEA. Utknęło mu... jądro
Motyw rozwodu jest rzadko, a praktycznie wcale, wykorzystywany w reklamach. Jak tłumaczą jej przedstawiciele Ikei, w kampanii pod hasłem „Where life happens” firma chce zwrócić uwagę, że jako marka jest wszędzie,że towarzyszy swoim klientom w każdym aspekcie ich życia, także w tych sytuacjach, które są bolesne, przykre - podają wirtualnemedia.pl.
Źródło: Wirtualne Media
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Była naszą olimpijską królową. Dziś Otylię Jędrzejczak trudno rozpoznać [ZDJĘCIA]
- Tamara Arciuch pokazała syna. Znacie go z telewizji, choć bardzo się zmienił [FOTO]
- Niespodziewane problemy u Cichopek i Kurzajewskiego. Poprosili o pomoc ekspertkę
- Prawda o tajemniczym związku Janiaka właśnie wyszła na jaw! Nikt tego nie wiedział