- Drodzy, przepraszamy, mamy awarię sieci, co oznacza, że możecie mieć utrudnienia w połączeniach i korzystaniu z mobilnego internetu. Pracujemy nad tym, by usunąć kłopoty jak najszybciej - poinformowała firma w czwartkowe popołudnie.
- Utrudnienia"?! W ogóle nic nie działa. Wiec jak można mówić o utrudnieniach?! Odsetki za dzień zwłoki w płatności to naliczanie, wiec teraz odliczcie za awarię! - denerwowała się Pani Izabela. - Nie dość że w normalny dzień mam u siebie słaby zasięg i muszę wychodzić przed dom żeby się gdziekolwiek dodzwonić , to teraz "awaria". Mam Firmę i na co dzień mam problemy z zasięgiem - dodał Pan Mariusz.
Duża waria została już jednak usunięta. - Drodzy, awaria została usunięta ok. 2.00 w nocy - wszystkie usługi w kraju i zagranicą działają poprawnie. Przepraszamy Was jeszcze raz za wszystkie kłopoty i dziękujemy za Waszą cierpliwość - brzmiał nocny komunikat Orange.
Lokalnie mogą jednak nadal występować. Orange proponuje restartować urządzenia.
***
Pogoda na dzień (08.07.2016) | KUJAWSKO-POMORSKIE
TVN Meteo Active