Awaria w Credit Agricole. Bank pobierał więcej pieniędzy - transakcje naliczały się podwójnie

OPRAC.:
Magdalena Walczak-Grudzka
Magdalena Walczak-Grudzka
Poważna awaria w banku Credit Agricole. Bank potwierdza, że transakcje naliczały się podwójne. Jak informują klienci, z kont znikały pieniądze.
Poważna awaria w banku Credit Agricole. Bank potwierdza, że transakcje naliczały się podwójne. Jak informują klienci, z kont znikały pieniądze. pixabay.com
Poważna awaria w banku Credit Agricole. Bank potwierdza, że transakcje naliczały się podwójne. Kiedy zostanie naprawiona usterka? Awaria w czwartek (2 września) zaskoczyła i zestresowała klientów banku. Jak informują klienci, z kont znikały pieniądze. Credit Agricole potwierdza awarię i wyjaśnia, kiedy problem zostanie rozwiązany. Czytaj więcej!

Zobacz wideo: Trzy miesiące zwolnienia chorobowego, koniec raju dla symulantów.

Awaria w banku Credit Agricole

We wtorek (2 września) doszło do nietypowej awarii w banku Credit Agricole. Podczas płatności pieniądze pobierane były podwójnie.

Super, zobaczyłam SMS-y ze znikającą gotówką, mało zawału nie dostałam - pisze jedna z klientek banku.

- U mnie też kasa zniknęła z konta. Człowiek się loguje patrzy i nie wierzy w to co widzi o co chodzi, kiedy jak - odpowiada inna klientka.

- Zdublowały się nie tylko płatności z 30 i 31 sierpnia, ale również z końca lipca i 1 sierpnia, które były księgowane chyba 2 sierpnia! - czytamy w komentarzu.

- Ja też saldo na minusie, transakcje sprzed miesiąca!!! To już nie pierwszy raz mam podobny problem w tym banku!!! Jestem wściekła! - komentuje kolejna klientka.

Credit Agricole potwierdza awarię

- Szanowni Państwo, informujemy, że na rachunkach niektórych klientów pojawiły się ponowne obciążenia transakcji kartowych, wcześniej już zaksięgowanych. Pracujemy, aby jak najszybciej przywrócić poprawny stan kont. Przepraszamy za tę sytuację - informuje bank.

Bank Credit Agricole poinformował, że w nocy przywrócony miał zostać poprawny stan kont klientów. - Raz jeszcze serdecznie przepraszamy - pisze bank w komunikacie na stronie internetowej TUTAJ

Awaria w Credit Agricole usunięta?

Jak informują klienci w komentarzach pod postem na Facebooku, środki stopniowo wracają na konta.

Bank Credit Agricole zapewnia, że wszyscy klienci odzyskają swoje środki.

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie